nr 2 på gang i mai Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Tenker på de to som er tatt for og ha skutt sjåføren sin.. Kommer jo ikke så mye frem om hva de egentlig har gjort der nede i utgangspunktet.. Og jeg må si som det sto i tidligere innlegg om jentene i bolivia, jeg syns egentlig de burde ta straffen i det landet skaden er skjedd, de må jo vite hva de gjør, kan ikke bare lene seg tilbake og vente på at norge skal hente de... Syns det virker som det er noe ordentlig muffens med kongo gutta ihvertfall blir spennende å se hva som kommer frem etterhvert...
cherry coke Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 De var der for å starte et sikkerhetstjeneste firme etter slik jeg har forstått det. Og foreløpig foreligger det ingen tekninske bevis mot dem (har de funnet våpenet enda?), så for meg er de uskyldige til det motsatte er bevist.
nr 2 på gang i mai Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nok veldig god fantasi da, men ser for meg at de har vært diamantsmuglere el. de hadde jo arbeidsbevis fra forsvaret med seg, selv om de ikke jobber der, så har nok ikke helt rent mel i posen. Og så var det jo et bilde av han ene som vaska blod ut av bilen mens han smilte... Har en litt dårlig magefølelse for dem...
~sjiraff~ Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er litt fantasifull av meg jeg også. Tror de er spioner for norge. De hadde jo papirer fra forsvaret. Ikke noe som helt bevis for at de faktisk har drept sjåføren sin. Og hvorfor i all verden skulle de gjøre det? Hva var motivet liksom?
nr 2 på gang i mai Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2009 det er jo akkurat det som er så mystisk! Men er det jeg mener med at man ikke vet hvorfor de var der i utgangspunktet, men tviler på at de kommer til å forsnakke seg heller, er nok noen luringer...
solstråle69 Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har fått med meg for lite fakta til å mene noen ting, men synes de skal hjem til Norge. På samme måte som jeg synes utenlandske statsborgere i Norge skal få straffen for sine lovbrunn i sine hjemland.
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Det mener jeg lite om. Jeg kjenner dem ikke. Sånn rent prinsipielt kan jeg si dette: - jeg synes det er et meget spesielt yrkesvalg, dette med private sikkerhetsfirmaer i krigsherjede land og u-land. - jeg stoler ikke Kongolesiske myndigheter. - jeg stoler ikke på de norske gutta - jeg stoler ikke på pressen. - jeg stoler ikke på vitnene Konklusjon: hva som helst kan ha skjedd i Kongo.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Jeg lurer mer på hvorfor XXX alltid er sladdet? Synes de skal få komme hjem og ta straffen her, for slik som Solstråle69 synes jeg svensker, swahilere og andre som ikke er norske statsborgere skal ta straffen i sitt eget land. Tror jeg, såfremst de ikke blir drept...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå