Ettervinterkommervår Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Vår baby har dager hvor han knapt sover... Han har faktisk vært våken, men dog urolig, i opptil 10 timer... Han er 11 dager gammel i dag.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Oij!!! D e svært uvanlig må æ si :-/ Gutten min på den aldern sov hele tia, va bare våken kanskje 1 time istrekk før han måtte ta nån times lur igjen ;-) Å han la sa for natta rundt klokka 14 og sov til 5-6 ;-) Sov ikke rundt da, måtte ha mat hver 3 time ;-) Så fikk han nestn kolikk å d va et helvete i 6 uker istrekk, han hadde sååå ondt :-( Å da sov han mindre på dagen, bare skreik å skreik av smerter, stakkars liten :-( Men gutten din skrik ikke? e bare våken? Sover han godt på natta da?
Maia&Mathias <3 Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Min lillegutt hadde det også sånn, han sov i max 20min og klarte bare å sovne på brystet mitt. Han var veldig urolig men grein ikke så mye, var mer sutring. Han sov forøvrig godt om natta, samsov med meg (pappaen sov på sofaen) og fikk mat når han ville - puppen lå jo bare ute for jeg sovna jo bare når han spiste... Når han var 6 uker gammel tok jeg han med til kiropraktor for å sjekke om d var noe galt og han fant låsninger i nakken og bekkenet. Etter behandlingen var han som en ny gutt i ett par dager, begynte å sove i 3 timer i strekk. Men det skal nevnes at vi begynte å legge han i vogna da, hadde frem til da lagt han i vugga inne i stua. Han var fremdeles mye plaget med luft i magen på ettermiddagen og kvelden og etter tips fra ei venninne valgte jeg å avbryte behandlingen hos kiro og heller ta han med til osteopat da de behandler hele kroppen og har flere forskjellige behandlingsformer. Vi har nå vært til en behandling der, og han er fremdeles urolig, men han har dager der han kan sove i lange strekk. Vi skal til ny behandling neste uke og satser på at hun får fiksa opp i lillegutt sine plager. Så jeg hadde tatt babyen din med til enten manuell terapaut eller osteopat for å sjekke om det er noe som plager h*n. Ofte er det det når de ikke finner roen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå