Mamma til tre søte små Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Har lest så mye om MA her inne på1 trimester idag at jeg blir helt uvel.. Har egentlig ikke tenkt så mye på det i dette svangerskapet, men nå skal jeg love at jeg gleder meg til uke 12 er over.. Er i uke 8 nå... Puh, måtte bare få det ut!!
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Skjønner det godt...dette er flotte sider man finner trøst, lærdom og deler ting med hverandre.... Og dessverre er ikke alle like heldige...og da luftes det her... Mannen er nesten forbannet at jeg sitter her for han merker det på meg om jeg har lest masse trist....man blir selvsagt bekymret og tolker alt som oftest galt..... Ikke lett, men jeg greie uansett ikke la være og være her inne:-)
Bøtteknott Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Mitt tips er å styre unna alle slike negative innlegg. Jeg vet de skriver MA osv i overskriften, men prøv å fokuser på alle de positive innleggene! Og 1 tri er vel den verste siden dere kan være inne på. Stort sett går det jo bra? Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå