Gå til innhold

Er det flere her

Anbefalte innlegg

Skrevet

som kjenner mye til den lille i magen?? Jeg er 17+5 i dag og jeg kjenner den lille nesten hver dag. Er det vanlig? Dette blir jo nr.2,så jeg forventet å merke liv tidligere enn med nr.1. Men å kjenne den lille så mye hadde jeg ikke forventet. Håper ikke det er noe galt med den lille.

På UL den 20.mai fikk jeg se at det var mye aktivitet. Jordmora påpekte det hun også. Men hun sa det med en lattermild stemme. JEg behøver kanskje ikke å bekymre meg da? Noen andre som har det slik? ...dette ble mange spm! :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det at babyen lever og rører seg er jo en bra ting. jeg er også i uke 17, og kjenner liv hver dag. kjenner det nesten hver gang jeg legger hånden på magen, og kjenner allerede at det romsterer litt der inne, uten at jeg kjenner etter med hånda:) dette er også min nr 2

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jada, jeg har kjent liv hver dag siden 17+2! Jeg er førstegangs, men jeg både kjenner og ser bevegelsene utenpå magen også. Jeg var på ul da jeg var 19+3, og jm kjeftet noe veldig på lillemann i magen som ikke ville ligge stille så hun fikk målt han, men hun sa også at det var bare bra :-) Så bare slapp av, og nyt å kjenne knøttet røre på seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...