erteposen + 4 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Tenker du på sov-i-ro? Mine hadde aldri tolerert ørepropper, og flymotoren er jo ofte grei sovemedisin. Øreklokker er et bedre alternativ vil jeg tro. Er det ørepropp og fly du mener, så er smokk og drikke mitt beste tips.
juniorsen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Ja, tenker på ved letting og landing og vondt i ørene...
Dronningen! Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Om du tetter ørene vil man ikke kunne klare å utligne ved trykk....
erteposen + 4 Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Bruker barnet smokk eller vil drikke fra flaske er det best. Får de ørepropp så er det best for de å gråte. Det utlikner trykket.
juniorsen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2009 Finnes visst slike som er spesielt til fly...
Dronningen! Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 http://www.apotek1.no/spor_apotek_1/reise/hva_gjor_man_naar_man_har_vondt_i_orene_paa_flyturer
juniorsen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2009 De finnes visst ikke til barn under 6 år :-S
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Helt totalt unødvendig spør du meg. Bortkastet å bruke pnenger på det. Er jo langt ifra sikkert at han vil få vondt i ørene. Hverken jeg, mannen min eller de 3 jentene våres er plagd. Ingen av jentene har merket det. Men hvis det viser seg at 2-åringen får vondt i ørene er smokk, drikke eller noe å tygge på mer effektivt en noe sånt
Gjest tarantulla Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Man får ikke vondt i ørene på fly med mindre man er forkjølet og tett og dermed har utligningsproblemer. Man kan derimot bli tett i ørene, som noen kanskje synes er kjedelig. Da hjelper det å drikke vann, tygge tyggis og sutte smokk. Ørepropper er overhodet ikke nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå