Lykkelivet88 Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har en gutt på to mnd nå. Han har fått morsmelk hele tiden. Men jeg vet ikke lenger om jeg vil amme. Hvertfall ikke så ofte som nå. Jeg får en kvalm følelse i kroppen. Som om jeg må kaste opp av og til når jeg gjør det. Det går fort over.. men syns ikke akkurat det er så behagelig. Pluss at det hadde vært kjekt om far kunne matet litt med flake av og til. Lurer hvertfall på å begynne å gi Liam litt MME innimellom. Noen andre som gjør dette? Hva syns dere? Er jeg egoistisk da? :/ Kan ikke fryse melken nå heller pga trøske og at liam går på medisiner. Og jeg har kun melk i ene brystet så er ikke nok til at jeg kan pumpe. Vil ha noen meninger om dette..
Prinsessemamma x 2 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg synes du skal gjøre det som føles riktig for deg! Om babyen din får både mme og mm, så får han fremdeles i seg de viktige næringstoffene.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Signerer Bare Bris her ) Hvis det ikke er like "ille" å pumpe som å amme, kan du jo eventuelt pumpe det du har og gi ham på flaske så får han det han trenger av morsmelka, men de har ikke vondt av å leve bare på mme heller ) Jenta mi fikk bare det etter hun var drøyt 4mnd (pga nekt fra hennes side og litt laber produksjon fra før av på meg).
du og jeg og vi to Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Gjør det som føles riktig, det er jo ikke noe problem å gå over til MME enten helt eller delvis. Du kan jo prøve å se om det hjelper om han får flaske av pappaen med MME innimellom - noen trenger bare å vite at de ikke er helt stuck der hjemme for å få et bedre forhold til ammingen. Jeg ville prøvd meg frem litt, og hvis ikke det hjelper, evt. pumpe og gi han noe morsmelk på flaske + MME.
Meg og Lillemor Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Jeg syns du også skal gjøre som du vil! Jeg er på vei over på MME nå, min datter er 5mnd, men hun bare tuller med puppen og forventer at den skal henge ute til fri disposisjon mens hun spiser - så hun kan ta pauser i tide og utide - noe som ikke mor setter pris på, er ikke SÅ stolt over puppene mine hehe.. Sliter litt med den samme tanken - altså litt "dårlig samvittighet".. men Hallo, det blir jo folk av de som blir oppfostret på MME også!? Så så lenge ikke amming er noe kjekt for deg og at du føler deg uvell med det, så blir litt av "vitsen" borte mener jeg da.. skal jo være litt kos også vettu! Så om du vil, hopp over på MME du.. Prøv HIPP sin type - veeldig fornøyd med den! Mild for magen... Pluss en liten skje maltekstrakt Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå