Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har en jente på 9 år (snart 10) det er slutt mellom bf og meg,vi ble skilt når jentungen var 5 år.. vi har hatt en veldig bra forhold til nylig,. samabarbeidet godt å komuniserte titt og ofte ( når det kom til jenteungen) vi vill ikke ha noe privat kontakt men saken er den at nå det siste året har faren trukket seg unna jentungen.vill ikke komme å se henne danse,se henne trene handball,komme på avslutninger på skolen,osv han sier han skal prøve å komme neste gang,neste gang neste gang osv.. så sånn går det ... ved skoleavslutning så lovet han å komme,men ingen pappa var tilstede under avslutningen igår kveld:( jentungen bli jo skuffet gang på gang .... å jeg står virkelig fast på hva jeg skal si til henne når hun sier at pappa sa han ville komme,han sa han skulle ringe osv.. jeg føler jeg lyger for henne for jeg må tilstadighet finne på unnskyldninger ovenfor han .*kansje han er opptatt på jobben* kansje han er blitt syk* kansje ditt kansje datt ... han har fått barn på nytt og viser mere deltakelse på den siden enn hos første fødte... det er fryktelig sårende å se jentungen skuffet gang på gang.. (han har vanlig samvær med henner da ) noen råd å tips? (vi har hatt samtaler hos mekler )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå