nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Nå har mitt 6. forsøk gått rett vest, trist rett og slett. Dersom ventetiden på haukeland er stor, noe jeg tror, kan det være en ide å ta pergotime i pausemånedene? noen som har gjort det? har egen eggløsning og alt skal egentlig være på stell. hva tror dere??
Rose69 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hei lykkeønskninger!Så leit at dette forsøket gitt dårlig. Mener å ha lest at Pergo kan gi tynne slimhinner... Hvis du EL trenger du vel ikke Pergo...? Eller ville du kanskje få litt ekstra puff for å få flere egg under EL kanskje.. :-) Har også lest et sted at noen tar p-piller i mellomtiden for å bedre eggkvaliteten.. Vet ikke så mye om dette, kanskje noen andre kan hjelpe videre?? Masse lykkeønskninger til deg, med ønske om at sol,varme og sommer kan gjøre susen neste gang :-)
ES76 Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Hei:) Jeg fikk "lov" å ta Pergo i ventetiden. Må bare ikke ta det i syklusen rett før forsøket. Skal ha vårt 3'dje forsøk i august. Merket at det stimulerte eggstokkene - så nå venter jeg spent på om vi klarer det med naturmetoden. Lykke til, det skader ikke å prøve!
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Takk for svar jenter! Litt av en berg og dalbane dette her! Føler jeg KUN ser gravide mager, babyer, og alt som omhandler babyer overalt. Men samtidig prøver jeg å være rasjonell og vil tenke fremover. Får høre med sykehuset hvorvidt jeg kan få pergotime, og om det vil ha noen effekt siden jeg tross alt har eggløsning (tatt alle fryseforsøk minus det første i naturlig syklus). Lykke til gode mennesker! Nattaklem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå