Gå til innhold

Noen tips mot halsbrann? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å få sånn halsbrann når jeg går å legger meg, noen som vet om mat eller drikke som kan hjelpe? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MELK! Og akupunktur!

Skrevet

Spis mandler =) Det skal visst hjelpe!

Skrevet

Jeg lever på Link tyggetabletter fortiden :) Blir kvalm dersom jeg får halsbrann og har helt "angst" for å begynne å kaste opp igjen etter å ha spydd så mye gjennom graviditeten.

Skrevet

love harts spise eg vis eg får halsbrann.. å det hjelper med en gang..

Skrevet

Samarin er min aller beste venn! :) Har prøvd sånn fruktsukker og andre ting men blir bare kvalm av det. Samarin smaker egentlig bare kullsyre.

Skrevet

Melk ja, har med meg det på senga jeg MÅ bare..- så blir sikkert moro til tannlegen neste gang :(

Ellers synes jeg det blir enda værre om jeg har spist like før jeg legger meg, så prøver å unngå det. Sånne tyggetabletter som man får kjøpt på apoteket har jeg også tatt noen av- gaviscon eller noe slik..

Noe dritt altså med den halsbrannen.

Skrevet

GAVISCON :-) Knasker gaviscon som om det skulle vært godteri :-) Eneste som hjelper meg når det står på som verst.

Skrevet

GAVISCON :-) Knasker gaviscon som om det skulle vært godteri :-) Eneste som hjelper meg når det står på som verst.

Skrevet

Jeg har slitt med KRAFTIG halsbrann, og har en ektemann som har Reflux, dvs at han har nesten kronisk halsbrann! Jeg sleit veldig med dette i forrige svangerskap også, og da var redningen mc donalds milkshake, melk, love hearts, samarin/nyco og jeg testet også Gaviscon. Ingen av disse ga noen varig lindring, kun midlertidig. Nå har vi begge testet Titralac, tabletter man kjøper reseptfritt, som sier at den ikke har noen negativ effekt på fosteret! De holder hele natta, og det holder å ta 2 i døgnet for å holde det i sjakk! Utrolig deilig! Også smaker de ikke så ille heller, er sugetabletter med mintsmak, og de er sånn behagelig myke, løser seg lett opp, og bare forsvinner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...