vi har verdens fineste gull Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Ett tygg å jeg er totalt hekta!!! Herrefred, har snart "trøkt" i meg en hel stor plate! grøss & gru... Kjenner hofteflesket utvider seg i takt med inntaket...
Gidder ikke! Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Ja, jeg vet! Og det er sjelden noe problem å spise 200 gram alene, dessverre. I dag gjorde jeg en avtale med meg selv; jeg skal få lov å kjøpe sjokkis når suget blir for stor (omtent hver dag), men det MÅ være mørk sjokolade. I dag tok jeg to ruter av en slik en og var på en måte fornøyd. Det kan det hende magen min blir etterhvert også Ikke sikkert du er så avhengig av sjokolade som meg da... Men et tips hvis du er det:)
vi har verdens fineste gull Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Joda, mørk sjokolade er jo absolutt det beste for kropp og sjel:) MEEEN, Walters? Mmmmm:) Uten tvil det beste for smaksløkene:)
Dr Mcstuffins Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Ja det gikk desverre 200gram av den i helga Blir så misunnelig på foreldra mine som har en sånn plate i månedsvis. Tar en bit til kaffen og det er det liksom! Tar jeg en bit, så tar jeg hele plata!!
power puff Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 hehe... her sitter jeg og samboern og trykker i oss en plate med walters....j jummy.... husk at skal du spise mørk sjokolade er det den med er enn 70 % kakao som er den sunne (masse antioksidanter)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Den melkesjokoladen med jordbærbiter er rimelig farlig den og da...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Synes ikke den var så bra jeg altså Kjøpte 200g i helga og det er tatt ei stripe av den Og jeg er glad i sjokolade altså!!!!
*ViMsA* Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 den med jordbær var ekkel! Jeg fikk enorme forventninger da jeg så den, for jordbær og sjokolade må vel være det beste jeg vet! Men fysj... de ødela jo begge deler med den sjokoladen der...
NormaJean Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 huff ja, ikke bra den walters sjokoladen. spiser i smug og skammer meg.... men ååååå så god. genial blanding, han walter er en smart fyr;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå