cowboylaila Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Det slår meg at jeg faktisk ikke har tenkt på hvordan jeg vil oppdra datteren min... Jeg og sambo har heller ikke snakket så mye om dette. Hun er jo enda så lita, men barn formes vel egentlig fra dag 1. Jeg vil lære henne gode egenskaper som å være positiv og energisk. Lære henne å like seg selv og ikke dømme andre så snart. Også vil jeg at hun skal ha sans for kunnskap og være interessert og engasjert i hva som skjer rundt henne. Hva vil dere legge vekt/legger dere vekt på?
annki83 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 er ikke så flink te å tenke så veldig mye over hva jeg vil vekt legge i barneoppdragelse på tross av at jeg har holdt på i ti år (snart en veteran i faget ) men jeg ønsker at mine barn skal være trygge, trygge på seg selv og omgivelsene. at de skal vite at de er flink til masse og gi de en god mestringsfølelse. når det er sagt merker jeg at det er stor forskjell på barna mine. elstemann som er 10 år er av den følsome og sensetive sorten. han nytter det ikke å kjefte på for da falles helle verden i grus. der må en si ting på en rolig bestemt måte. lille snuppa på 18 mnd er en helt annen kaliber. hu er en liten bølle hehe på en god måte da. hun virker som hun tåler mye mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå