Gå til innhold

Handlevegring! Hvor begynner jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27, og burde sikkert begynne å tenke litt på innkjøp (jentungen ble født i uke 33)... har fullstendig vegring, og aner ikke hvor jeg skal begynne... Har seng fra forrige gang -ellers ingenting..

HJELP dette er ikke akkurat meg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her, bare at jenta mi ble født i uke 36+0... hehe.. kommer meg liksom ikke i gang..! og aner ikke hvor jeg skal begynne.. hmm...

Skrevet

Pussig, ikke sant? Og vi som til og med har vært igjennom dette før... og vanligvis så er ikke handlelysten akkurat liten....

Skrevet

Jeg også!!!! Var hos legen i går, og hun sa at nå kan de komme. Ahhh...jeg har ikke begynt. Skal vaske ned et rom, bytte om på kleskap, finner ikke babytøyet fra sist, må ha kluter, stellematter, litt håndkle, klær (prematur ull) osv. Orker ikke:/

Skrevet

Man kommer visst langt med bleier, vogn, seng og fulle mugger! ;)

Har 3 uker igjen til termin og må få ut finger'n selv..

Skrevet

He, he...jeg mangler vogn, bleier, seng og fulle mugger:)

Skrevet

Jeg har tre uker til termin og her er alt klart, bare å vente nå:) Sett i gang jenter, det er gøy bare man kommer i gang.

Skrevet

Oj, går det an å ha handlevegring??? Det har jeg aldri kjent på gitt!! :-)

Da min førstefødte skulle komme visste jeg ikke helt hvor jeg skulle begynne, jeg visste jo ingenting om hva som trengtes heller. Men en liten tur i en babyklær-avdeling så kom ånden over meg. Kan du ikke ta deg en tur i en utstyrsbutikk? Da kommer nok ideene rasende tenker jeg!

Skrevet

hehe, det hjelper ikke for meg i allefall, har vært og sett maaaange ganger allerede, men får meg liksom ikke til å kjøpe noe enda.. hehe.. og jeg har IKKE kjøpevegring ellers..! :P får se om jeg ikke kommer i gang den 16 når jeg skal til st. olavs på utvidet ul igjen, regner med det blir en del shopping også da...! ;)

Skrevet

Hva med å handle på nettet?

Du kan jo starte med å kikke på:

www.babyshop.no

www.barnashus.no

www.ellos.no

www.kid.no

www.hm.no

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...