Mogop fikk augustgutt Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Er i uke 27, og burde sikkert begynne å tenke litt på innkjøp (jentungen ble født i uke 33)... har fullstendig vegring, og aner ikke hvor jeg skal begynne... Har seng fra forrige gang -ellers ingenting.. HJELP dette er ikke akkurat meg ;-)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 samme her, bare at jenta mi ble født i uke 36+0... hehe.. kommer meg liksom ikke i gang..! og aner ikke hvor jeg skal begynne.. hmm...
Mogop fikk augustgutt Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Pussig, ikke sant? Og vi som til og med har vært igjennom dette før... og vanligvis så er ikke handlelysten akkurat liten....
erteposen + 4 Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Jeg også!!!! Var hos legen i går, og hun sa at nå kan de komme. Ahhh...jeg har ikke begynt. Skal vaske ned et rom, bytte om på kleskap, finner ikke babytøyet fra sist, må ha kluter, stellematter, litt håndkle, klær (prematur ull) osv. Orker ikke:/
SokkeLaila Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Man kommer visst langt med bleier, vogn, seng og fulle mugger! Har 3 uker igjen til termin og må få ut finger'n selv..
erteposen + 4 Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 He, he...jeg mangler vogn, bleier, seng og fulle mugger:)
camillaj81 Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har tre uker til termin og her er alt klart, bare å vente nå Sett i gang jenter, det er gøy bare man kommer i gang.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Oj, går det an å ha handlevegring??? Det har jeg aldri kjent på gitt!! :-) Da min førstefødte skulle komme visste jeg ikke helt hvor jeg skulle begynne, jeg visste jo ingenting om hva som trengtes heller. Men en liten tur i en babyklær-avdeling så kom ånden over meg. Kan du ikke ta deg en tur i en utstyrsbutikk? Da kommer nok ideene rasende tenker jeg!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 hehe, det hjelper ikke for meg i allefall, har vært og sett maaaange ganger allerede, men får meg liksom ikke til å kjøpe noe enda.. hehe.. og jeg har IKKE kjøpevegring ellers..! får se om jeg ikke kommer i gang den 16 når jeg skal til st. olavs på utvidet ul igjen, regner med det blir en del shopping også da...!
Da HarViTreUnger Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 Hva med å handle på nettet? Du kan jo starte med å kikke på: www.babyshop.no www.barnashus.no www.ellos.no www.kid.no www.hm.no Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå