Gå til innhold

andregangsfødende og redd :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er andregangs fødende. med min første gikk alt smurt,

i går blødde jeg litt og det gjør meg redd :/ liker ikke det i det hele tatt, var ikke masse eller noen ting, var hos legen i dag, og han sa alt er sikkert bra, joda er SIKKERT det, MEN det beroliger ikke meg vel, jeg BA om og få lov til og få tidlig UL men neida!! så da sitter man jo bare her da med MASSE tanker og en sjukmeld. hva hjelper vel det?? huff!! :/

Noen fler i samme eller lignende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er forresten i ca 7-8 uke

Skrevet

du kan ikke bestille deg en privat ul da?

Skrevet

rart at du ikke fikk ul!! ring sykehuset selv å hør du.det gjorde jeg i forje svangerskap, hadde sterke magesmerter å var livredd.jordmor nektet meg ul så jeg ringte selv å fikk ordnet det på sykehuset :) I dag var jeg til legen å han henviste meg til tidlig ul pga tidligere aborter og pluss at jeg er livredd for at det er noe galt igjen.

Skrevet

takk for svar :)

det er bare og ringe sykehuset selv ja ?

er det dyrt da? når man må ringe og ordne selv?

Skrevet

Ring og si du har blødd og si at du er kjempe engstlig så får du time på dagen!!!!trenger ikke å være noe galt vettu:)

Skrevet

Jeg er også andregangsfødende, i uke 8, og har blødd litt noen ganger. (Gjorde det ikke i sist svangerskap) Sist var for noen dager siden. Bare brunt da. Leste her at det var normalt, så har ikke kontaktet lege. Men har nå lest at en bør visst til lege og få sjekke ordentlig uansett, så du er nok lur om du går på tidlig UL. Spesielt hvis du i tillegg er stressa og redd. Jeg kommer til å ringe om det skjer igjen! Moren min har hatt flere SA, så regner med at det setter meg litt i faresonen for det. Vet ikke om dette hjalp deg, men vi er altså flere med samme problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...