Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Er det for tidlig å invitere til 4 års bursdag en lørdag kl.11-13?
Piipii Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Nei de går helt fint det, vi har vært i flere som har begynt da:)
Minnie Mom Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Jeg synes kanskje det var litt tidlig, men det er nå meg.. Hva med en eller to timer seinere?
Noensomvetmontro Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Vel, her i huset sover alle mann til kl 10.00 i helgene så synes det er bittelitt tidlig. På den annen side er det jo greit å være ferdig tidlig slik at man kan planlegge andre ting resten av dagen. Tror ikke jeg ville reagert på det, men synes kl 12.00 er bedre.
celodi Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Jeg synes det var litt tidlig. Men det er sikkert fordi vi er så late i helgene:) Liker og ligge og kose oss,se litt tv og spise frokost sammen. Synes 13-15 er bedre. Men ingen følger samme rytmen,så dere som skal ha bursdagen må jo gå etter deres og hva som passer best for dere. Hadde vi blitt bedt i burdag til klokken 11 hadde vi jo kommet:)
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2009 Vi har tvillinger på 1,5år som skal sove 13-14.30 Så det passer dårlig.
Mom2Two Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Nei, synes det er super tid, jeg. Da er det mye tid igjen etterpå til å gjøre andre ting. Hvis det er midt på dagen, blir den liksom veldig oppstykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå