Gå til innhold

Klokkeslett for barnebursdager?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig å invitere til 4 års bursdag en lørdag kl.11-13?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må da være greit.

Skrevet

Nei de går helt fint det, vi har vært i flere som har begynt da:)

Skrevet

Flere?

Skrevet

Jeg synes kanskje det var litt tidlig, men det er nå meg.. Hva med en eller to timer seinere?

Skrevet

Vel, her i huset sover alle mann til kl 10.00 i helgene så synes det er bittelitt tidlig. På den annen side er det jo greit å være ferdig tidlig slik at man kan planlegge andre ting resten av dagen. Tror ikke jeg ville reagert på det, men synes kl 12.00 er bedre.

Skrevet

Jeg synes det var litt tidlig.

Men det er sikkert fordi vi er så late i helgene:) Liker og ligge og kose oss,se litt tv og spise frokost sammen.

Synes 13-15 er bedre.

Men ingen følger samme rytmen,så dere som skal ha bursdagen må jo gå etter deres og hva som passer best for dere.

Hadde vi blitt bedt i burdag til klokken 11 hadde vi jo kommet:)

Skrevet

Vi har tvillinger på 1,5år som skal sove 13-14.30 :) Så det passer dårlig.

Skrevet

Nei, synes det er super tid, jeg. Da er det mye tid igjen etterpå til å gjøre andre ting. Hvis det er midt på dagen, blir den liksom veldig oppstykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...