Mor di! Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Snart starter permisjonen min, og med en relativt sviktende helse ser jeg for meg mye sofasitting. Har noen gode forslag til serier jeg kan bestille for å bedrive tiden med noe?
maimora Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Two and a half man Friends Criminal minds CSI Sopranos Akutten Grays anatomy
Mor di! Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Criminal minds-er det bra eller? Ellers var Akutten et veldig godt forslag! =) Takk! De andre har jeg stort sett sett....hehe...
Lacey*har fått erta Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 House M.D!!! Slår alle serier! Jeg er helt hekta og har abstinenser i påvente av sesong 4. (laster ikke ned, men kjøper DVD boksene når de kommer)
Cecelia & jentene Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 One Tree Hill CSI Gilmore Girls Akutten Kongen av Queens
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Ghost Whisperer....beste serien ever!! (gjerne litt sippete men...du vett jo oss jenter )
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Dexter !!!! LOST Heroes How I met your mother Prison Break In Treatment Desperate Housewives 24 Brothers and sisters Eureka Black Books (sær engelsk greie:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 drama: House MD Grey's anatomy Private Practice komedie: Little Britain Cathtrine Tate Show The office USA
snuffe Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Carnivale! Og Dexter og E.R. og Deadwood og Angels in America.
MissAntrop Skrevet 4. juni 2009 #14 Skrevet 4. juni 2009 Dexter Six feet under Heroes Sopranos Criminal minds
Moster1 Skrevet 4. juni 2009 #15 Skrevet 4. juni 2009 Deadwood Alias Mannen min og jeg var hekta på deadwood i jula, at vi så. alle sesongene (3 eller 4) Han orker aldri slike serier, men den var virkelig midt i blinken. Kos deg masse!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. juni 2009 #16 Skrevet 4. juni 2009 Sopranos The Wire Band of brothers En britisk serie som heter Cold feet - meeeeget bra! Matador - dansk dramaserie som nettopp har kommet på dvd. Black adder - klassisk britisk humor
Gjest eelis+guttespire Skrevet 5. juni 2009 #17 Skrevet 5. juni 2009 The Big Bang Theory Supernatural (den blir bedre og mindre skummel for hver sesong!) Medium
Plotten og gullgutta =) Skrevet 6. juni 2009 #18 Skrevet 6. juni 2009 Du bør kjøpe deg boksene med Mcleod`s Daugthers. Mange deilige timer med herlige spillere. Mye hyggelig, mye trist.. Ja, generelt det en god serie trenger =)
Mor di! Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #19 Skrevet 6. juni 2009 Tusen takk for gode foslag!! Mange gode tips her!
MissP Skrevet 25. juni 2009 #20 Skrevet 25. juni 2009 4400 Lost Battlestar Galactica Dexter Big Love Veronica Mars Friday Night Lights Beverly Hills (Den gamle serien, litt arti å se den igjen) Rome Sopranos Cashmere Mafia Dirty Sexy Money The Tudors
Frøken B ღღ Skrevet 25. juni 2009 #21 Skrevet 25. juni 2009 Seriene jeg følger med og vil anbefale er: Big Love Bones Grey's anatomy Private Practice The mentalist Mental Disse to er absolutt favoritter!
Frøken B ღღ Skrevet 25. juni 2009 #22 Skrevet 25. juni 2009 Glemte noe... En fin side for serier er eztv.it. Der finner man torrenter for de aller fleste serier og ved å registrere seg kan man lage en liste over egne serier og se hva du har sett og ikke.
Panterjenta85 Skrevet 25. juni 2009 #23 Skrevet 25. juni 2009 Enkel jenteunderholdning: Greys Anatomy Private Practice One Tree Hill Desperate Housewives GODE serier: House MD Life The L Word Bones CSI Humor: Green Wing Black Books Scrubs Chuck Sikkert noen jeg har glemt! Liker forresten The 4400 og Lost også, men begge har tapt seg med tida... Jeg syns det er viktig at en serie har en avslutning og ikke bare holder på i det evige eller inntil det blir kansellert slik at det ikke får en god avslutning. Green Wing er en utrolig flott serie, men ble plutselig kansellert. Mye som var planlagt som ikke ble gjennomført og man blir sittende med en litt skuffet følelse. Ikke gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå