Gå til innhold

Forslag til gode tv-serier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart starter permisjonen min, og med en relativt sviktende helse ser jeg for meg mye sofasitting. Har noen gode forslag til serier jeg kan bestille for å bedrive tiden med noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Two and a half man

Friends

Criminal minds

CSI

Sopranos

Akutten

Grays anatomy

 

Skrevet

Criminal minds-er det bra eller? Ellers var Akutten et veldig godt forslag! =) Takk! De andre har jeg stort sett sett....hehe...

Skrevet

Jeg syns det... Det går på tv2 i kveld kl 21.40

Skrevet

House M.D!!! Slår alle serier! :)

Jeg er helt hekta og har abstinenser i påvente av sesong 4. (laster ikke ned, men kjøper DVD boksene når de kommer)

 

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Heroes! Kanonserie! :-D

Skrevet

NCIS :-)

Skrevet

One Tree Hill :)

CSI

Gilmore Girls

Akutten

Kongen av Queens

Skrevet

Ghost Whisperer....beste serien ever!! (gjerne litt sippete men...du vett jo oss jenter :P)

Skrevet

Dexter !!!!

LOST

Heroes

How I met your mother

Prison Break

In Treatment

Desperate Housewives

24

Brothers and sisters

Eureka

Black Books (sær engelsk greie:)

 

 

Skrevet

drama:

House MD

Grey's anatomy

Private Practice

 

komedie:

Little Britain

Cathtrine Tate Show

The office USA

 

Skrevet

Carnivale!

 

Og Dexter og E.R. og Deadwood og Angels in America.

Skrevet

Dexter!

Er hekta:)

Skrevet

Dexter

Six feet under

Heroes

Sopranos

Criminal minds

Skrevet

Deadwood

Alias

 

Mannen min og jeg var hekta på deadwood i jula, at vi så. alle sesongene (3 eller 4) Han orker aldri slike serier, men den var virkelig midt i blinken. Kos deg masse!

Skrevet

Sopranos

The Wire

Band of brothers

 

En britisk serie som heter Cold feet - meeeeget bra!

Matador - dansk dramaserie som nettopp har kommet på dvd.

Black adder - klassisk britisk humor

 

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

The Big Bang Theory

Supernatural (den blir bedre og mindre skummel for hver sesong!)

Medium

Skrevet

Du bør kjøpe deg boksene med Mcleod`s Daugthers. Mange deilige timer med herlige spillere. Mye hyggelig, mye trist.. Ja, generelt det en god serie trenger =)

Skrevet

Tusen takk for gode foslag!! Mange gode tips her!

  • 3 uker senere...
Skrevet

4400

Lost

Battlestar Galactica

Dexter

Big Love

Veronica Mars

Friday Night Lights

Beverly Hills (Den gamle serien, litt arti å se den igjen)

Rome

Sopranos

Cashmere Mafia

Dirty Sexy Money

The Tudors

Skrevet

Seriene jeg følger med og vil anbefale er:

 

Big Love

Bones

Grey's anatomy

Private Practice

 

The mentalist

Mental

Disse to er absolutt favoritter!

 

 

Skrevet

Glemte noe...

 

En fin side for serier er eztv.it. Der finner man torrenter for de aller fleste serier og ved å registrere seg kan man lage en liste over egne serier og se hva du har sett og ikke.

Skrevet

Enkel jenteunderholdning:

Greys Anatomy

Private Practice

One Tree Hill

Desperate Housewives

 

GODE serier:

House MD

Life

The L Word

Bones

CSI

 

Humor:

Green Wing

Black Books

Scrubs

Chuck

 

Sikkert noen jeg har glemt! :P

Liker forresten The 4400 og Lost også, men begge har tapt seg med tida...

 

Jeg syns det er viktig at en serie har en avslutning og ikke bare holder på i det evige eller inntil det blir kansellert slik at det ikke får en god avslutning. Green Wing er en utrolig flott serie, men ble plutselig kansellert. Mye som var planlagt som ikke ble gjennomført og man blir sittende med en litt skuffet følelse. Ikke gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...