Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 har mens smerter som er sterkere enn vanlig jeg er vant med når jeg skulle ha mensen før jeg ble gravid, åsså får jeg sterke sammentrekninger i nedre del av mage, av og til i ryggen, når jeg står oppreist kommer det ilinger i lårene.. kan dette være noe eller er det bare kynnere og modning?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 De sier vel det at hvis du må spørre er det ikke rier. Men hvis sammentrekningene blir regelmessigere, vondere og lengre så er det vel rier. Men det greieste er vel å spørre noen som vet. Føden altså...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 var det jeg var redd for hmm.. kan jo være det blir sterkere utover kvelden.. lov å håpe
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Fødselen til sønnen min startet med sterke menssmerter. Først i magen, også bredde det seg til ryggen også.. var veldig likt menssmerter, bortsettfra at det var mye vondere, og ble verre og verre. Jeg var i tvil de første timene fordi jeg trodde det bare var menssmerter. Og noen timer etter var han ute Håper at det er rier! Krysser fingrene for deg
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Det hørtes jo lovende ut for min del sitter her med murringer og håper noe skal skje.. Takk
b10na&lillegull Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Har hatt like smerter som deg, igår og idag fram til klokken fire omtrent, men nå er det helt over. Har fått høre fra "alle" at det høres ut som kynnere, men har ikke ringt føden da. Er 36+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå