Gå til innhold

NOEN MED DIABETES 1 HER???? trenger hjelp!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos gyn for akkurat en uke siden og hun mente jeg hadde el da pga jeg hadde litt slikt blankt slim som kommer ved EL. Men jeg har testet med EL tester i en uke nå og ingen av testener har vært heeelt posetiv. En av de var nesten posetiv. Hadde sex i dagene rundt det og på tirsdag hadde jeg rosafarget slim (kan jo være rester etter svømmere) eller kan det være festeblødning?

Hadde ALDRI trodd jeg var gravid men ettersom jeg har diabetes har jeg fra tirsdag av har myyyye høyere blodsukker enn vanlig....

Så spørsmålet til dere er om dere merket forskjel i blodsukkeret VELDIG TIDLIG i svangerskapet eller om det rett og slett er noe annet....

Håper noen kan svare på noen av spørsmålene mine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen :) Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men ville bare høre hvordan det går med deg? Dere prøver å prøver? Visste ikke at du hadde diabetes, har du alltid hatt det ? klem.

Skrevet

heji heji... ja vi prøver og prøver... har prøvd i 13 mnd nå:-( som du sikkert leste så var jeg hos gyn på torsdag fo en uke siden, var start på en utredning, blodprøver om jeg har eggløsning i det heletatt osv... så jeg får bare vente å se nå da hvorfor jeg har så høyt blodsukker og om jeg er gravid nå eller ikke. Blir helt frustrert av dette... sukk...

så du venter gutt igjen, så koselig:-) hva driver du med fortiden?

Skrevet

Hei!

Jeg har type 1 og har vært gravid to ganger.. hver av gangene tok jeg grav-test på bakgrunn av svært lav blodsukker og hyppige følinger, grunnet for mye insulin, og de var pos i uke 4. Da jeg planla graviditet med førstemann sa min dia.spl at jeg ville merke en evt. graviditet umiddelbart grunnet lavere blodsukker. Ettersom du har høy vet jeg ikke.. Kan ikke nok om det, men har alltid hørt at man får lavere blodsukker desverre.. Uansett lykke til, :o)

Skrevet

Takk takk for svar. sist jeg var gravid hørte jeg at man kunne ha behov for mer insulin og at det da ble høyere, det er slik det har vært mine to andre svangerskap, MEN ble så usikker på hvor tidlig det skjedde at det ble høyt, mener å huske at i mitt første svangerskap ringte jeg legen og sa jeg trengte time for det var så høyt, da jeg kom til legen en ukes tid etter viste det seg at jeg var gravid. så vi får se hva som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...