Dr. Google Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg vil aldri bli gravid og føde igjen. Aldri. Fødselen endte i hasteks, og etter det har jeg helt angst for å bli gravid. Idag var jeg med på en fødsel, og ikke søren om jeg skal gjennom det en gang til! ALDRI. Datteren min blir alenebarn. Noen andre som har det slik?
WildPrincess Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 tror nok ikke du er alene om det nei... men tror nok også mange av de som har sagt det nå har flere barn. Men det er jo klart at noen også bare har ett. Selv er jeg usikker på å skulle gå gravid igjen og passe på en liten en ved siden av. Sist så var jeg dårlig i 9 mnd og hadde mer enn nok med meg selv. Regner med å bli dårlig nestegang også, selvom man aldri helt kan vite... Jeg legger ikke så mange bekymringer inn i disse tankene enda. Koser meg med snuppa og så får vurderingene om en evt. nr to komme en gang i fremtiden. Det er uansett ikke aktuelt å tenke på det enda for min del så jeg prøver å bekymre meg minst mulig om akuratt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå