Gå til innhold

fått time til ul 25.august,!!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns no at det e innmari lenge til... hadde regna med en ul rundt den 12.august.. kunne tenkt meg en ul bare for å sjekke at alt er som det skal, men d er vist ingen i nærheten som tilbyr privat ul. sist jeg var gravid ringte jeg selv til sykehuset og fikk en ekstra ul bare for å sjekk at alt var ok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er termin da? Alt mellom uke 17-20 er normalt da...

Skrevet

har termin 20.januar, er klar over at alt mellom 17-20 er normalt, men det er fortsatt innmari kjedelig å få uke 20 i stede for uke 17...

Skrevet

går det ann og ringe sykehuset å få time der?

Skrevet

På sykehuset i Elverum går det i vertfall ann, dvs ringte dit sist gang jeg var gravid. Lurer på å ringe dit nå også for å høre mulighetene for en ekstra ul

Skrevet

Så kjedelig om du må vente så lenge med å få se den?! Æsj, du må prøve å få til en ekstra ja:)

 

Hm... Jeg skal først til jordmor nå (JA, når burde jeg gjøre det?) og etter det skal jeg til Ahus på ul...fastsette termin...er det dette som er mellom 17-20?:P

Skrevet

Noen har en ekstra ul i begynnelsen av svangerskapet dersom det er usikkerhet omkring termin. Den som er i uke 17-20 er den ordinære og for noen den eneste ul. Her blir terminen i noen tilfeller justert, og man kan, hvis man er heldig se kjønnet

Skrevet

Hva med å ringe sykehuset og si at timen ikke passer, pga ferie el.l? Siden du har fått time i uke 20 må de jo da finne en time tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...