Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 lilletupp har nesten ikke sovet noe idag! ca. 3 ganger 30 min,og det i hele dag!!!! hun bruker og sove mye mer.. hva skal jeg gjøre? hun gråter litt,med smokken i munnen borti vugga.. nå ligger hun og gurgler og prater.. hun er 2 mnd ahh.. sliten!!
celodi Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 sånn er slitsomt ja! Typisk når man er alene med de også. Får håp det roer seg litt nå til kvelden. Har en på 5 mnd som er veldig utilpass jeg også,fikk vaksine i dag.Har fått lagt midi,så venter på at sambo og maxi kommer fra trening så jeg får litt avlasting så jeg kan bli ferdig med helgavasken:) Håper du får en fin kveld:)
mammaLisa Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Skjønner deg kjempegodt!!! Min lille har også vært kjempeurolig i dag... Skreket og skreket.. Tror kanskje han har hatt et økedøgn, slitsom dag iallefall!! Fikk han i seng kl 19, da var han så sliten, så nå sover han godt:) Håper kvelden din blir fin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå