Gå til innhold

aaahhh..blir GAL snart!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

lilletupp har nesten ikke sovet noe idag! ca. 3 ganger 30 min,og det i hele dag!!!! hun bruker og sove mye mer.. hva skal jeg gjøre? hun gråter litt,med smokken i munnen borti vugga..

 

nå ligger hun og gurgler og prater.. hun er 2 mnd

 

ahh.. sliten!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er slitsomt ja! Typisk når man er alene med de også.

Får håp det roer seg litt nå til kvelden.

 

Har en på 5 mnd som er veldig utilpass jeg også,fikk vaksine i dag.Har fått lagt midi,så venter på at sambo og maxi kommer fra trening så jeg får litt avlasting så jeg kan bli ferdig med helgavasken:)

 

Håper du får en fin kveld:)

Skrevet

Skjønner deg kjempegodt!!!

Min lille har også vært kjempeurolig i dag... Skreket og skreket..

Tror kanskje han har hatt et økedøgn, slitsom dag iallefall!!

Fikk han i seng kl 19, da var han så sliten, så nå sover han godt:)

Håper kvelden din blir fin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...