Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så nysgjerrig.. om jeg er gravid.. kan ikke si det til en sjel heller.. samboeren er ikke hjemme før om noen uker. vil jo ikke fortelle det over tlf heller.. og han er jo den første som får vite det...

aaaaaah!! men må jo gjøre det på morraen da.. har jo kjøpt 2 tester.. så jeg kan jo ta en nå og 1 i morgen tidlig hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjør det da:))

og si fra her!!

Skrevet

blæææ hihihi.. æ tør ikke :D

har jo ikke fått mensen igjen etter førstemann.. det er nå 8mnd siden.. har hatt noen syyyke menssmerter i over to uker.. skikkelige festesmerter.. vært superirritabel og sutrete.. var kvalm og svimmel i dag..

årh.. tenk om mini får en lillebror eller søster allerede.. var liksom ikke planen det hehe..

tror jeg spanderer på meg en test jeg altså.. men da er det jo ikke sånn derre HCG- nivå i blæra..

Skrevet

Taaaa den da, ble nysgjerrig, jeg;)

Skrevet

Kom igjen. Ta den nå, da : )

Jeg ble "truet" til å ta en test kl. 22 her sist jeg lurte og den var positiv.

Kom iiiiiiiiigjeeeeen. Du har jo 2 tester : )

Skrevet

Ta den da!!! :) Ble super nysgjerrig!

Skrevet

æææ auuuu.. jooo.. æ må ta ann.. men æ tissa jo just.. baaaah!!!

Skrevet

anonym 19.35.

hadde du just tissa før det da?

Skrevet

Come on!! ;) Du trenger ikke så mye tiss, tiss i en kopp å dypp den i! Spennende!

Skrevet

såååå jææveliiig typisk ekke det :S

den ble blank :S ææææ deeeet muuuulig.. ???? den var faktisk ødelagt.. lyst til å ta den andre au nå hehe..så heller stikke til byen til mandag å kjøpe ny :P hehehe

Skrevet

blei jo så ivrig at æ tissa på heile pinnen. å det skulle man visst ikke gjøre :P hehehe.. nå drikker jeg litervis med vann.. tror nok jeg skal satse på å tisse i en kopp denne ganga :P

Skrevet

Venter i spenning på tisserunde nummer to:)

Skrevet

tihi.. må bare finne en kopp da.. kanke tisse i kaffekoppen te far heller :P

Skrevet

Husker ikke hvor lang td det hadde gått siden jeg tisset sist, men jeg husker at jeg ikke var så tissetrengt når jeg tok testen, fikk lirket ut noen ml.

Skrevet

æ fant kopp.. men jeg tviiiler på at jeg blir fornøyd med svaret.. tipper jeg tror det er løgn uansett :P så jeg må nok ta en par ti stykker :P

Skrevet

å den var uklar :S wæææhæhæhæhææææ... :S må te byen å skaffe en te da..men får ikke gjort det før neste uke :S

årh.. åffår to æ ann nå daaa.. skulle ha venta te imorgen tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...