Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 er så nysgjerrig.. om jeg er gravid.. kan ikke si det til en sjel heller.. samboeren er ikke hjemme før om noen uker. vil jo ikke fortelle det over tlf heller.. og han er jo den første som får vite det... aaaaaah!! men må jo gjøre det på morraen da.. har jo kjøpt 2 tester.. så jeg kan jo ta en nå og 1 i morgen tidlig hehe..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 blæææ hihihi.. æ tør ikke har jo ikke fått mensen igjen etter førstemann.. det er nå 8mnd siden.. har hatt noen syyyke menssmerter i over to uker.. skikkelige festesmerter.. vært superirritabel og sutrete.. var kvalm og svimmel i dag.. årh.. tenk om mini får en lillebror eller søster allerede.. var liksom ikke planen det hehe.. tror jeg spanderer på meg en test jeg altså.. men da er det jo ikke sånn derre HCG- nivå i blæra..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Kom igjen. Ta den nå, da : ) Jeg ble "truet" til å ta en test kl. 22 her sist jeg lurte og den var positiv. Kom iiiiiiiiigjeeeeen. Du har jo 2 tester : )
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 æææ auuuu.. jooo.. æ må ta ann.. men æ tissa jo just.. baaaah!!!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 anonym 19.35. hadde du just tissa før det da?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Come on!! Du trenger ikke så mye tiss, tiss i en kopp å dypp den i! Spennende!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 såååå jææveliiig typisk ekke det :S den ble blank :S ææææ deeeet muuuulig.. ???? den var faktisk ødelagt.. lyst til å ta den andre au nå hehe..så heller stikke til byen til mandag å kjøpe ny hehehe
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 blei jo så ivrig at æ tissa på heile pinnen. å det skulle man visst ikke gjøre hehehe.. nå drikker jeg litervis med vann.. tror nok jeg skal satse på å tisse i en kopp denne ganga
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Venter i spenning på tisserunde nummer to:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 tihi.. må bare finne en kopp da.. kanke tisse i kaffekoppen te far heller
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #14 Skrevet 4. juni 2009 Husker ikke hvor lang td det hadde gått siden jeg tisset sist, men jeg husker at jeg ikke var så tissetrengt når jeg tok testen, fikk lirket ut noen ml.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #15 Skrevet 4. juni 2009 æ fant kopp.. men jeg tviiiler på at jeg blir fornøyd med svaret.. tipper jeg tror det er løgn uansett så jeg må nok ta en par ti stykker
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #16 Skrevet 4. juni 2009 å den var uklar :S wæææhæhæhæhææææ... :S må te byen å skaffe en te da..men får ikke gjort det før neste uke :S årh.. åffår to æ ann nå daaa.. skulle ha venta te imorgen tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå