Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Har brukt First Price bleier på gutten vår en god stund nå. Ikke fordi de er billige, men fordi vi syns de er absolutt best. I dag sier de i barnehagen at han er så sår pga First Price bleiene ikke puster slik andre bleier gjør. WHAT?? Jeg syns ikke han er noe spesielt sår, skjønner ikke hva de snakker om. Hva tenker dere?? Hvilket merke bruker barna deres?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Synes fp bleier er ubrukelige. Jenten min ble rød i rumpen med en gang av de, også synes jeg de virker stive å ha på for barnet også..
petite fleur Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Vi bruker first price bleier, og gutten vår er aldri rød og sår.Vi er kjempefornøyde og kommer til å fortsette med disse bleiene. På natta bruker vi pampers trusebleier, da funker ikke fp-bleiene like godt.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 vi brukte det en periode, men de lakk veldig pga at sønnen vår tisser og bæsjer en del iløpet av natta. på dagtid ble de for stive til at han var komfortabel, så når han begynte å bevege seg gikk vi over til libero up&go. FP bleiene er sikkert ikke verre enn andre bleier, man må jo bare prøve seg frem til det som passer barnet. Nå har sønnen vår begynt å tisse gjennom libero også, så vi må vurdere litt hva neste bleie blir:/ Hvilke bleier bruker dere som har barn som tisser veldig om natten?
Mojo med trollungen Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Vi bruker bare fp bleier. Kjøpte sånne up&go pampers men hun fikk så mye utslett og sår av de. Libero ble det masse geleklumper og lakk. Så vi er storfornøyde med fp både natt og dag.
frinella Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har gått over til libero etter å ha brukt fp en stund men gikk over da jeg begynte med trusebleier. her jeg bor finner jeg ikke trusebleier i fp.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 finne fp bleier i trusebleie også?? hvilke kilo er det for?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Vi bruker kun fp bleier vi og. Bruker kun trusebleiene og er storfornøyde med dem. Brukte libero inntil jeg fant ut at fp truse bleiene faktisk holder barnet tørr mye lengre. Faktisk så er trusebleiene til fp dyrere enn libero sine, så vi bruker dem fordi vi synes dem er best. Til deg over her: Jeg tror de går fra 8 kg og opp (husker ikke helt). Se etter stor blå pakke i butikken!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Vi bruker FP eller Landlord, synes de er minst like gode som Libero og Pampers, og har ikke opplevd sårhet i det hele tatt. Det eneste merket snuppa har reagert på er Euroshopper, da fikk hun utslett. Forøvrig har det hendt to-tre ganger at hun har vært veldig sår når hun kom hjem fra barnehagen, jeg er temmelig sikker på at grunnen da er at hun har gått for lenge med bæsj i bleia.
Tommage♀♂ Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 De er da ikke dyrere! Pakken er jo dobbelt så stor! Her brukes også kun FP, fornøyde vi=)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Jeg syns de var litt stive, men ellers ok. Vi bruker Lanlord bleiene og syns de er gode. Må nesten bare finne ut hva som passer hvert enkelt barn best.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 tror en av disse billigbleiene ble best i en eller annen test for ikke så lenge siden. Så smaken er som bleiebaken;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #14 Skrevet 4. juni 2009 finnes landlord som trusebleie også?? vi har brukt mye de av vanlige bleier... liker de godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå