Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg hadde en rar drøm, om at jeg først var hvor min farfar bodde før (som er død nå), og satt utenfor en hage med min venninne som er nygift, så bestemte vi oss for å sette oss på en kirketak for å få mer sol, så plustelig begynte hun å ringe i kirkeklokken, og en som jobbet i kirken ble sint. Så fikk jeg skylden for å ha ringt i kirkeklokka. Så plutselig ringer typen min telefonen og der våkner jeg.. Fikk en sånn sterk følelse ut av drømmen, som den har en skjult betydning spesielt det med kirkeklokken, noen som er flink å tolke drømmer?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Drømmer er bare et sammensurium av inntrykk du får i løpet av en dag, og har INGEN rot i virkeligheten og betyr null og niks.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Kirkeklokken du hørte var telefonen som ringte. Betyr derfor ingenting. Men farfaren din og kirketaket symboliserer noe. Også at du ville ha mere sol. Skal jeg tolke det helt utifra min egen overbevisning, blir det sånn: Kirketaket symboliserer at du vil noe mer med livet, sollyset er spirituelt. Du ønsker deg opp og fram, men samtidlig ønsker du at noe skal åpne seg for deg. Aner ikke hva, men jeg tror du vet dette selv. At venninnen din var sammen med deg, er fordi hun er en person du er trygg på. Tror derfor sollyset og kirketaket betyr mer enn kirkeklokkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå