Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gir jeg opp.mange runder på Pergo men det skjer ingenting.

blir deppa av dette jeg.

at det skulle være så vansklig hadde jeg ikke trodd.

hadde et stort håp da vi fikk pergo,men dette er jo dødfødt....

prøvd fra desember til nå.

og tiden går......:o(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Akki42!

Det er ikke så lett som man ønsker når alderen tynger.Jeg har forlengst langt Pergo-tiden bak meg og har innsett at egga mine er gamle og harde og det er ikke lenger lett at svømmerne klarer å komme inn lenger.Derfor har vi nesten gitt opp å prøve selv (prøver jo i pause-mnd noen ganger da..men er lei av å sjekke EL,ha sex for å lage barn, etc.)

Vi er ufrivillig barnløse, det er vel alderen..Så vi har nå hatt en del prøverør bak oss.Får ut egg, men det er befruktingen som er dårlig.

Håper du får svar på ting og tang.Du skal vel ta en del blodprøver som f eks FSH som er viktig i vår alder.Og om egglederne er ok? Og hans svømmere.Det blir greit å få oppklart litt.

Masse lykke til!

Skrevet

takk for svar.

vi har vært på utredning og alt var bra med oss begge,

men pga av alderen var det bare Pergo de kunne hjelpe oss med.

så alderen+overvekt er vel nøkkelen her.

er lei dette nå,enig med deg mht sex,en

syns det ble mye stress.måtte liksom,selv om man akuratt den dagen var veldig sliten.

så nå stresser vi ned og tenker skjer det ,så skjer det.

skjer det ikke så..oki

men savnet er der..

men jeg har ikke noe å klage på ,jeg har to jenter med min forhenværende mann ,men skulle hatt ett barn med min nåværende også da.

da var jeg 31 og 33 år,nå er jeg 43,,litt forskjell.

jeg unner han å få oppleve "det største i verden"

det er ikke det samme med andre sine,

men vi får se.ønsker deg lykke til i allefall,

når man minst venter det.........................:o)))

Skrevet

Fikk så lyst å skrive noen ord. Føler med dere begge, Akki og Rose, og kjenner selv på kroppen hvor slitsomt det kan være å prøve å lage baby. Ikke minst mentalt. Selv er jeg 43, og tida renner hurtig fra meg. Jeg har barn fra før, slik som du, Akki, men min kjære har ingen. Jeg har vært gravid to ganger siden januar i fjor - der betyr at det er håp for "gamlinger" som oss! :-) Dessverre mistet jeg begge gangene, så eggene er vel ikke av samme kvalitet som den gang jeg var yngre...

Jeg får akupunkturbehandling nå, og håper det kan hjelpe oss. Ellers føler jeg meg like sprek og pigg som jeg alltid har gjort.

Lykke til til dere begge, og til alle andre slitere!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...