Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 http://fotballfrue.blogg.no/ Er venninna til søstera mi, helt fantastisk jente, men hun er sykelig besatt av trening..... Ser på noen av bildene at den kroppen ikke er helt sunn.
Dronningen! Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg så slik ut da jeg trente på toppen.... ... i dag er jeg tynn men med litt mere fett ( i stedet for muskler) på kroppen! Man kan faktisk være sunn selv om man er tynn:o)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Ok, vet jo ikke om ho har anoreksia... jeg er tynn jeg også, men ikke såå tynn!
Dronningen! Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Nei det vet du ikke og du skal heller ikke anta at hun har det... Jeg har fått slengt etter meg kommentarer i den banen og det sårer mer enn man tror. Noen er tynne, andre er tykke og slik er vi bare
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har selv fått spørsmålet MANGE ganger, men hun er endel tynnere enn meg. Skal selvsagt ikke spørre henne, men jeg blir litt bekymret.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Synes hun ser sunnere ut enn de fleste feite folk jeg ser og tviler på at hun er i noen reel fare. Jeg vet foressten hvem hun er. Hun jobber på netcom i Tønsberg ikke sant? Synes hun det e kult at du legger ut bloggen hennes her?
Dronningen! Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 OG der kom kommentaren som vi "tynne" ikke klarer å utstå!! IKKE SÆRLIG PENT!!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 hyggelig gjort av deg å henge henne ut her...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Helt enig, den kroppen er ikke sunn. Og hennes besettelse av glitter og glamor tyder litt på at hun sikkert går samme spor hva angår spiseforstyrrelser også. Litt wannabe Paris liksom. Håper typen hennes snakker fornuft mellom ørene hennes. Eller be søstera di ta deg en prat med henne. Hun knekker jo på midten snart..
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 virker som ei søt morsom jente.. du virker som ei som liker og blande seg.. hun legger hvertfall ikke skjul på hva hun liker og hvem hun er det liker jeg
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Uff, jeg syns det ser så rart ut når kroppen blir så liten at det ser ut som man har for stort hode...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 Nei, det gjør ho ikke, jobber i Oslo. Bloggen er jo offentlig...!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #14 Skrevet 4. juni 2009 du blir så bekymret for din søsters venninne fordi??
Litjmora Skrevet 4. juni 2009 #15 Skrevet 4. juni 2009 Ja, hun er tynn, men ser ikke syk ut da virker som ei kjekk og go jente. Tror ikke du trenger å bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #16 Skrevet 4. juni 2009 hun var da ikke såå tynn? jeg er tynnere å har født 5 barn..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #17 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er ny på tråden her, og måtte selvfølgelig ta en titt på bloggen. Nydelig jente og morsom blogg Tenkte ikke over at hun var veeldig tynn før jeg så bildet hvor hun står å lager mat med bar mage.. og herregud! Det er syklig tynt jo!!! Stakkar jente..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #19 Skrevet 4. juni 2009 Nei, giggsi, men du stinker av billig parfyme!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #20 Skrevet 4. juni 2009 Hun er tynn, men kan ikke se at ansiktet bærer preg av å være anorektiker ihvertfall Mulig hun hadde mer "å ta i før", det kan jeg ikke si noe om, men som jeg ser/så henne på bildene så er hun veldig lav og spinkel av natur....mulig hun spiser lite og trener mye, og at hun er på vei til å bli syk, men ville ikke tenkt det ut ifra bare de bildene nei.. Det har seg slikat de som er syklig tynne får et spesilet drag over ansiktet..De får på en måte det samme utseende, Utsikkende øyne inne i øyehulene, leppene "forvinner" og det blir fryktelit mye tenner...Ja, det er litt som om ansiktstrekkene forsvinner og man står igjen med bare hodeskalle med hud utenpå... Det hadde ikke denne dama...Men hun hadde kanskje litt for stort hår til sin lille kropp.... DET er en annen sak....Altså, jeg SER hun er tynn, veldig tynn, men ser ikke bort ifra at hun ER slik...Kanskje er hun av de som ikke trener/driver "bimbogym" på treninssenteret og spiser det hun har lyst på??? Kanskje er hun "fanatisk"...Umulig å si...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #21 Skrevet 4. juni 2009 På bildet hvor hun har på dongerishorts og bikini, så ser hun bare syk ut. Noen er så tynne, så har ikke noen formening om hun er syk eller ikke. Men tynn, det var hun.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #22 Skrevet 4. juni 2009 Ingen som gjennomskuet at hun har startet denne tråden selv ?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #23 Skrevet 4. juni 2009 Så slemt å legge ut bilder av en person og kommentere negativt på et slikt forum. I tillegg en nær bekjent!
Tommage♀♂ Skrevet 4. juni 2009 #24 Skrevet 4. juni 2009 Ja, hun var veldi tynn, men jeg bet meg mer merke i at hun virker sykt opptatt av mannen sin
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #25 Skrevet 4. juni 2009 Stygt tynn og simpelten ekstremt harry dame!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå