Gå til innhold

jkdress-gravidebrudekjole HJELP FORT

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestillt kjole fra jk,gravidebrudekjole. men så kom jeg til å tenke på en ting.. når jeg bestillte den skrev jeg opp alle mål som trengtes ifølge den oversikten deres. men jeg er jo bare 3.5 md gravid mens jeg er 5.5 md gravid når jeg skal gifte meg.. er det noen her ute som vet om det er rom for en voksende mage i dem? dette er den jeg har bestillt:

http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet? uff, stresser litt her nå, må jo avbestille/prøve å endre bestillingen hvis det ikke er plass til magen..

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg med det:) Du ser at på den kjolen,er det mye å gå på.. om den til formodning ikke passer, så er det mulig å få fiksa på den hos en sydame vettu=) Nydelig kjole forresten!

Skrevet

ÅH, tuuuuusen takk for at du svarte!!c",) var på gråten her å så for meg at nå hadde jeg ingen kjole, uff, graviditet og giftemål setter igang litt hormoner ja,hihi! takk takk, likte den kjolen så godt, enkel å fin c",)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet
:) tror ikke det e noe problemer med det nei. Hormoner er noe dritt hehe;) du kommer til å bli så fin atte,om e skulle ha gifta meg med stor mage aå tror e nok at e hadde valgt den samme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...