Gå til innhold

Dere som syns tattoveringer er harry..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det harry??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er misunnelige.. De tørr ikke å gjøre det selv! Livredde for hva andre syns og det å være annerledes enn alle andre. Feige mødre som ikke tørr å ta noen sjanser her i livet!

Jeg har en tatovering selv, tok den når jeg var 18 år, fortsatt fornøyd :) Tok den på ett sted hvor jeg kan sjule den når jeg vil og vise den frem når jeg føler for det.

Jeg kan være enig i at ikke alt er like pent og noen har kanskje litt mange.. men la mennesker bestemme hvordan de vil se ut selv!

Skrevet

Det er i grunnen akkurat det samme som jeg tenker,jeg klarer bare ikke å skjønne hvorfor de syns det er harry...

Skrevet

Jeg synes det virker "møkkete", lite femenint, minner meg om folk som driker mye, bruker drugs, osv. Jeg sa minner meg om, mener ikke at alle gjør det. Har vel dette inntrykket fra filmer, blader etc.

Synes bare IKKE det er fint på kvinner. Ikke på noen.

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis harry, men det sier noe om personen som bærer tatoveringen.

Da jeg var mindre var det sinnsykt mange som fikk tatovert en delfin ved hoftekammen når de var i "syden". Noen år senere var det kanji-tegn på skulderen som var det store. Det var gjerne samme type mennesker som gikk til anskaffelse av denne type tatovering. Og dette var ikke nødvendigvis mennesker jeg liker å identifisere meg med.

Jeg kan godt beundre en flott tattoo som et kunstverk (men spar meg for kanji-tegn og delfiner...).

Har ingen tattoo selv, og vil heller ikke ha. Har ingenting å gjøre med at jeg ikke tør, smerte tåler jeg fint. Men jeg vil rett og slett ikke ha det.

Skrevet

Jeg synes bare det ikke er pent rett og slett. Kan klare meg uten en merket kropp.

Men at jeg synes det er mindre pent, endrer vel ikke din mening om det uansett? Du kan vel synes det er fint også kan jeg synes det er mindre fint. Ikke alle som liker de samme tingene, man behøver vel ikke være være hverken harry eller tragisk mor om man liker eller ikke liker det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...