majuskel Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Er på rugedag 12 og er litt "på tuppa" syns tida går så langsomt, og det føles som at dagene frem til blodprøven den 11 går så utrolig langsomt... Må vel ta meg en tur på apoteket på lørdag å sjekke hvordan situasjonen er :-) Flere som syns det er kjipt å gå å vente? Syns nesten denne perioden med venting på om mens / ikke mens er den verste perioden...
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 enig med deg...jeg klikket helt i dag...Rugedag 13...ikke mens, brun utflod i morges, trodde det var ferdig men på Ullevål sa de at jeg måtte vente til skikkelig blødningen kommer. Tok Clear blue nå,midt på dagen, negativ...Skal ta en ny i morgen tidlig,selv om jeg nesten har gitt opp...det er lov å håpe :-) Lykke til!
majuskel Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 heldigvis ingen blødninger eller antydninger til det ennå, men det skal tilføyes at jeg tilhører sorten som er veldig uregelmessig og kan ha mnd mellom vanlige blødninger, så jeg aner ikke hvordan det kommer til å fungere mht IVF *spent*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå