Gå til innhold

RD 13- CB negativ :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til alle sammen og takk for all støtten..

Blødningen kom ikke enda men jeg testet nettopp negativ..det var midt på dagen,men allikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var leit å høre :( hvilken test brukte du?

Skrevet

Clear Blue...den skal vise riktig 4 dager før forventet mens....Men, skal ta en ny test i morgen...tok den nettopp,midt på dagen.....

Pussig, etter 5 min. begynte den andre streken å vise seg...veldig,veldig svakt...Jeg grein i stad,men jeg tror at jeg skal ta morgenurin for sikk.skyld...selv om jeg er uten syptomer har jeg fortsatt ikke begynt å blø....evig optimist vettu...bare skaffer meg selv ekstra skuffelser...

Skrevet

Så lenge mensen ikke har kommet,,så er det fortsatt håp.:)

Å nivåene er størst på morgenen.

Så ta imårrå tili du,,,,,,så håååper jeg att den er positiv:))))))

Skrevet

*XXXXXXXXX* ikke gi opp håpet=)

Skrevet

Tusen takk jenter...jeg tar testen i morgen tidlig og kommer med resultatet :-) Dagen i dag var skikkelig opptur og nedtur...jeg blir gal! Akkurat nå tenker jeg: jeg vil bare bli ferdig med denne runden!

Klem til dere alle!

Skrevet

krysser alt for deg jeg også..alt håp er ikke ute høres det ut som!:))

den andre streken begynte å vise seg sier du og ikke noe blødning..hmmm;)lov å være litt positiv da syns jeg:) du kan jo bare ha lav stigning..mange tester ikke positivt med cb før dager over ikm selv om den sier 4 dager før...vi er forskjellig alle:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx det var fingrene

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx og det var alle tær krysset;))))

klem!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Oi, oi dette er virkelig nervepirrende. Håper så inderlig at du får en positiv test i morgen!

Skrevet

Hvordan gikk det i dag?? testet du?

Skrevet

takk for at du følger med vennen...

dessverre...jeg fikk en svak strek i går kveld, i morges var streken ikke å se..fikk blødning for noen timer siden...

Lykke til, før eller senere kommer de fleste av oss til å klare det!!!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff da, dette var kjedelig :-( Hadde liksom litt trua på deg jeg da....

Da får dere satse på at neste gang går det bra!

Klæm

Skrevet

uff ja hadde troen på deg jeg også:(( men neste gang skal det gå fint det må vi tro på!! som du sier så skal meste parten av oss klare det engang;))

lykke til videre vennen!!trøsteklem fra

Skrevet

Tusen takk for støtten jenter...Det var merkelig må jeg innrømme...I går kveld var streken svak, i morges var den borte...og blødning kom så seint...det har nok festet seg og løsnet etterpå...

Vi fortjener å få disse barna og de barna som får oss blir heldige...for vi kommer til å sette stor pris på den gaven vi en vakker dag kommer til å få....Lykke til alle sammen..

Skal ta fryseforsøk i september/oktober...men kommer til å logge meg på av og til for å se hvordan det har gått med dere...håper dere blir heldigere enn meg!

Stor,stor klem alle sammen!

Skrevet

uff, jeg hadde virkelig troen på at du skulle juble ut med pos test jeg=( *trøsteklemme*

Skrevet

jeg og...trodde streken ville bli tykkere i dag, men da den ble helt borte, ble jeg fullstendig knust...

Lykke til vennen!!!!

Skrevet

takker=) håper du titter innom i ny og ne sånn at jeg kan følge med på deg=) vi er jo en liten familie her inne, merker at jeg kjenner det godt på kroppen når ting ikke går veien=( og så er vel jeg litt hormonell og da for tiden så ting er ekstra vanskelige å tygge=( er så nære ting vi går igjennom at det blir assosiert med oss sjøl tror jeg...

uansett masse lykke til, nå får du bruke tiden til å slappe masse av og lade opp til nytt*XXX*

Skrevet

tusen takk vennen min...du har helt rett...vi er som en liten familie...denne siden har hjulpet meg veldig mye...det er ikke så lett å ringe sykehuset for hver enste detalj og det skal ikke mye til at vi blir hysteriske...Så kommer det alltid noen trøsteord her på nettet, det har betydd mye for meg, og jeg stråler når jeg føler at jeg har hjulpet noen med gode råd....

masse,masse lykke til!!!!!!!

Skrevet

Sender deg en trøsteklem jeg også...

Skrevet

ja er sant det, er kjempe godt å få noen gode råd her inne fra andre som går igjennom de samme tingene og ekstra gøy når man kan gi ut råd sjøl=D

innen 09 er over så har vi voksende mager=D er sikker på at det er en gullunge der ute som søker akkurat våre mager å flytte inn i=)

Skrevet

Du er go` du!!! :-) :-) :-)

Og tusen takk for trøsteklemmer "rose"...

Det går bra nå...helt utrolig hvor mye et menneske kan tåle...Jeg ble bare sterkere av dette tror jeg!!!

Vi gir oss ikke så lett,he,he,he!

Skrevet

den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heter det også motgang gjør en sterkere=D så dagen kommer da vi i et øyeblikk er uovervinnelig;o) og egget har ikke noe valg*knis*

ja er det, er rart egentlig...men igjen uansett hvor teit det høres ut så er det bedre å på en måte miste nå, enn å gå mange uker og så miste...det er en mening med alt som skjer uansett hvor tungt det føles der og da...

jeg merker godt nå tapet etter mamma, som egentlig ikke har noe med dette og gjøre, men som samtidig har alt med dette å gjøre...er snodig hvordan kroppen fungerer, hva den gjør og ikke gjør, uten at vi kan på noen som helst måte styre det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...