Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg spiste en pære nå, og rett etterpå begynte jeg å klø vannvittig i munnen, øynene og ørene.. kan det ha noen sammenheng? Jeg har pollenallergi og allergi mot nøtter også, og ble det i voksen alder..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Kan være kryssallergi... Siden du er allergisk mot pollen, så kan du være allergisk mot andre ting også. Jeg har kryssallergi, og når det f.eks er pollen ute, så reagerer jeg på f.eks epler.Andre ganger går det helt fint å spise epler, men når det er pollen så begynner jeg å klø i/rundt munnen.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Googlet litt og fant ut at det kunne ha en sammenheng ja Huff, dette er kjedelige greier! Har aldri vært plaget med allergi før.. Hvilke medisiner bruker du mot pollen?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Jeg bruker Aerius allergitabletter, Livostin øyedråper og Livostin nesespray.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Er alt på resept? Har ikke vært hos legen for å påvise allergien ennå, så jeg bruker bare zyrtec.. noe som IKKE virker i det hele tatt! Er disse medisinene du bruker dyre? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå