Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite at den lille puster for fort og beskjed om å telle pusten når hun sovner og er helt rolig. Dersom hun puster mer enn 30 ganger skulle jeg ta kontakt med legen og få en time på rikshospitalet. Hun var ganske urolig når vi var der og legen sa at det muligens var derfor. Det er noe jeg har merket hjemme også. Prøvde å telle i løpet av dagen idag,men synes det er vanskelig da brystkassen hennes noen ganger beveger seg fort. Får i hverfall nærmere 50 pust i minuttet.

Kan si at hun spiser veldig godt. Hadde lagt på seg 1 kg på en uke. Hun er generelt mye urolig når hun er våken.

Flere som har vært bort i dette. Jeg kjenner nå at jeg er bekymret for at det kan være noe galt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er aldri gøy å få vite at noe er/kan være galt med barnet sitt... Har ikke vært borti dette før, men håper det går bra. Det er sikkert ikke noe alvorlig... :) Klem

Skrevet

Då jenta vår var like gamal var ho forkjøla og tett, fekk då beskjed om å følge med på pusten. Dersom den blei veldig rask kunne det tyde på lungebetennelse (dei treng ikkje få feber av det når dei er så små).

Eg anar sjølvagt ikkje om det er noko slikt dei tenker på eller om det er noko anna...

Ikkje begynn å bekymre deg før du må, eg har bestemt meg for å vere glad for alle som vil undersøke jenta vår (sjølv om eg til tider har blitt litt stressa av det), for det er bedre at dei undersøker for mange enn for få ungar.

Lykke til!

Skrevet

Min lillegutt puster hardt og fort, spesielt når han sover. Brystkassen hever og senker seg ganske mye i et voldsomt tempo. Er det slik med lillejenta deres også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...