Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jobber 100%,men er på papiret bare tilkallingsvikar. Ble lovt å få dette som et årsvikariat fra høsten (disse blir fornyet og fornyet,så det er så godt som fast jobb) Men nå får jeg bare 50% plutselig! Syns det er utrolig dårlig gjort når jeg fikk beskjed om noe annet. Men jeg har vel ingen rettigheter?Har jo ikke dette skriflig noe sted:/ Har latt være og søke på andre jobber pga dette og,og nå sitter jeg her med skjegget i postkassa
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Og pga at flere kommer tilbake til fra permisjon,noen nye er ansatt i andre stillingsprosenter osv,er sannsynligheten for at jeg får jobbe noe mer enn de 50% svært liten. Så lønnen min blir jo halvert og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå