Gå til innhold

Så skuffa over jobben :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber 100%,men er på papiret bare tilkallingsvikar. Ble lovt å få dette som et årsvikariat fra høsten (disse blir fornyet og fornyet,så det er så godt som fast jobb)

Men nå får jeg bare 50% plutselig! Syns det er utrolig dårlig gjort når jeg fikk beskjed om noe annet. Men jeg har vel ingen rettigheter?Har jo ikke dette skriflig noe sted:/

 

Har latt være og søke på andre jobber pga dette og,og nå sitter jeg her med skjegget i postkassa :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og pga at flere kommer tilbake til fra permisjon,noen nye er ansatt i andre stillingsprosenter osv,er sannsynligheten for at jeg får jobbe noe mer enn de 50% svært liten.

Så lønnen min blir jo halvert og :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...