Gå til innhold

Hjelp! time til igangsetting...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag 12 juni kl 8:30!!!! Jeg vil egentlig ikke settes igang, men jeg er så sliten fysisk og psykisk pga alt for lite søvn og bekkensmerter så jeg orker ikke tanken på å gå 2 uker over termin! :-S Håper bare kroppen min tar til fornuft før neste fredag! ;-)

Jeg ble satt igang sist også, men det var etter vannavgang... Da var det bare å få drypp... Kan jeg risikere at det vil bli vanskligere nå? Livmorhalsen er lukket, så legen fikk ikke strippet meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for at babyen har vett nok til å komme ut før:-/

Er ikke stas å bli satt igang... Men det er jo ennå noen dager igjen, så mye kan skje.

Lykke til!

Skrevet

Har blitt satt i gang med alle mine tre.... Var helt umodent med sistemann, og regna med at dette ville bli den værste fødselen, men det ble den beste! Blir som regel enklere for hver gang. Lykke til!

Skrevet

Synes ikke det å bli igangsatt var fælt, men jeg var moden og da. Gikk fort og greit, revna ikke stort heller. Drømmefødsel var det. Lykke til :)

Skrevet

Eg blei sett igang med eldste. Hadde ikkje opning, var verken moden eller umoden.

Fekk stikkpille kl 11.30 og 17.30. Begynte å kjenne svake rier kl 22 (kom med 2 min mellom heile tida), 3 cm opning kl 00.45. Guten var fødd kl 02.07. Det gjekk kjapt og greitt, dei tok vatnet under vegs. Revna ein del, men ingen ting alvorleg. Har gjerne samanheng med stort barn (4440g/54cm og 37cm h.o.).

Lykke til med igangsetting viss ikkje småen kjem av seg sjølv. Det treng ikkje vere så ille å bli sett i gang :o)

Skrevet

Jeg hadde veldig god effekt av modnings- og riestimulerende akupunktur. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en 2-3 behandlinger til uka og håpet det gjorde at du modnet og var åpen før neste fredag, da kan de bare ta vannet ditt..

Skrevet

Har tatt modningsakupunktur siden uke 35, 2 ganger i uka... Tydelig vis så reagerer ikke kroppen min på det...

Skrevet

Jeg ble satt i gang og var ikke særlig moden. Fikk to modningspiller på mandagen, og absolutt ingenting skjedde. Så dro skuffa hjem og sov hjemme til neste dag. Da jeg kom på sykehuset dagen etter så kjente jeg svaaaake rier og hadde kommet såpass at de kunne ta vannet... Men riene var lite effektiv så på kvelden fikk jeg drypp. Han var ute 02.50. En fin fødsel var det vel. Hurra for epidural;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...