Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal dere tilbake i jobb/studier? Back to reality mao.

Har smålig begynt å gå opp for meg at det kun er noen mnd igjen av permisjonen min ( tilbake i jobb i slutten av september) så nå må jeg bare nyte den siste tiden hjemme med veslejenta!

Og hvor skal babyene være når dere går tilbake i jobb? Bhg el dagmamma? Vi har fiksa det sånn at jenta vår slipper dagmamma eller bhg ihvertfall til hun er 19 mnd gammel ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har akkuratt fått meg jobb jeg:) ikke fast, men vikar:)

ca 50%stilling på ett aldershjem. skal forholdsvis bare jobbe helger og kvelder, men nå som gubben er sykemeldt, kan jeg jobbe dagvakter også. har to barn ei jente på 2 og en gutt på snart 5 mnd, så da er pappa hjemme med de mens jeg jobber:)

Skrevet

Jeg skal tilbake på jobb i midten av oktober. Etter det skal pappan være hjemme til rett over nyttår.

Har søkt barnehageplass fra 1 januar, så får vi se hva som skjer..

Skrevet

Begynner på jobb i slutten av august, da skal pappaen være hjemme til permisjonen vår går ut i midten av oktober, og deretter blir han hjemme med snuppa til over nyåret en gang, har ikke bestemt oss for når hun skal begynne i barnehage ennå.

Skrevet

Eg skal begynne på vgs igjen 18 januar. Har da hatt permisjon i ett år. Lillegutt blei født 26. januar(iår:P) :)..

Han skal gå i barnehage, gruer meg litt til det, for eg syns har er for liten, men det er jo blitt normalt nå at noen begynner i barnehagen når de er ett år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...