CMH Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Når skal dere tilbake i jobb/studier? Back to reality mao. Har smålig begynt å gå opp for meg at det kun er noen mnd igjen av permisjonen min ( tilbake i jobb i slutten av september) så nå må jeg bare nyte den siste tiden hjemme med veslejenta! Og hvor skal babyene være når dere går tilbake i jobb? Bhg el dagmamma? Vi har fiksa det sånn at jenta vår slipper dagmamma eller bhg ihvertfall til hun er 19 mnd gammel ca.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 jeg har akkuratt fått meg jobb jeg:) ikke fast, men vikar:) ca 50%stilling på ett aldershjem. skal forholdsvis bare jobbe helger og kvelder, men nå som gubben er sykemeldt, kan jeg jobbe dagvakter også. har to barn ei jente på 2 og en gutt på snart 5 mnd, så da er pappa hjemme med de mens jeg jobber:)
helene0: jan09+jun11 Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Jeg skal tilbake på jobb i midten av oktober. Etter det skal pappan være hjemme til rett over nyttår. Har søkt barnehageplass fra 1 januar, så får vi se hva som skjer..
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Begynner på jobb i slutten av august, da skal pappaen være hjemme til permisjonen vår går ut i midten av oktober, og deretter blir han hjemme med snuppa til over nyåret en gang, har ikke bestemt oss for når hun skal begynne i barnehage ennå.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Eg skal begynne på vgs igjen 18 januar. Har da hatt permisjon i ett år. Lillegutt blei født 26. januar(iår:P) .. Han skal gå i barnehage, gruer meg litt til det, for eg syns har er for liten, men det er jo blitt normalt nå at noen begynner i barnehagen når de er ett år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå