Troillmor til to! Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 på første mann brukte vi litt tid.... noe jeg følte veldig stressende(som oxo var årsaken til at det tok sin tid)... men spira satt tilslutt og ble en flott gutt som nå er 16mnd. For noen mnd sia begynte jeg å bli skikkelig verpesjuk... Drømmer om nr 2 men holder litt tilbake med å sette på oss prøvestatusen, for jeg er redd for å bli like stressa denne gangen. foreløpig er vi midt i mellom.... men prøver ikke unngå akkurat... Noen som ser noe om hvor lang tid det vil ta?, om det blir en eller flere?, gutt eller jente? eller ellers noe om dette....
Troillmor til to! Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2009 kjære dere som spår... kan ikke en eller flere av dere være så snill???
Troillmor til to! Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 kjære dere som spår... kan ikke en eller flere av dere være så snill???
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 ville gjerne hatt f.datoen din da... men jeg føler at selv om du sier at dere ikke prøver enda så føler jeg at du prøver på en måte....eller hva jeg skal si da...føler litt stress inni deg ang dette, at du gjerne vil bli fort gravid nå også og at du gjerne vil tenke at dere ikke prøver... men jeg får opp en tidlig vårbarn jeg da...og jeg tror d er ei jente...så mars/april ser jeg en fødsel da.... viss du klarer å slappe godt av;) så sitter spira ganske kjapt:) lykke til klem
Troillmor til to! Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2009 tenkte jeg sku sende deg en pm. men det gikk ikke, så får svare her istede og håpe du ser det! fødselsdagen min er 13. mars 82, og gubbens er 5. september 80. og lillegutt kom 30. desember 07 om det har noe å si....? vel prøver... joa... vi bruker ikke no prev hvertfall... men det har vi egentlig heller aldri gjort.... så prøver joda... men ikke aktivt. og ja... vil gjerne bli gravid fort denne gangen ja... så å "late som om vi ikke prøver" er nok en del av forsvarsmekkanismen min mot stress. men foreløpig føler jeg at jeg slapper bedre av enn på lenge... enn så lenge! Tusen takk for svar Stratosen, ser du noe mer etter du fikk fødselsdagene våre???
Troillmor til to! Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2009 dytter oss opp så det blir lettere for stratosen og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå