Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 da vi kom hjem etter en lang natt og en god formiddag på suitten, møttes vi av en del morsomheter. Dobbeltsenga sto på terassen reclineren sto i rammen på senga på soverommet ellipsemaskinen min sto på kjøkkenet gardinene var tatt ned å lå i badekaret ALLE bilder var snudd opp ned. søppelkassen var satt på motsatt side gubbens ting var satt i mitt skap på badet, mens mine ting lå i skuffer ALT på kjøkkenet var omflyttet. bestikket lå på toppen av skapene. stekepannene lå i kjøleskapet. skapene som rommet tallerker, rommet nå søppel (ikke ekkelt søppel) tallerkene lå i bestikk skuffene osv. mitt tøy lå i hans skap jo, vi fikk oss en jobb. men det var igrunnen bare morsomt. men.... hevnen hun får i retur, hu godeste forloveren min, å fyttikatta.... haha gleder meg til den tid den stund
* 5 om dagen * Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Veldig godt at dere tar det med et smil :-)) men er jo litt moro da,det er jo litt uskyldig,og ja,hun burde grue seg til den dagen ho selv skal gifte seg...hehe... jeg vet om et annet par,som forloverene hadde gjort "innbrudd" men her kom brudeparet hjem på natta... det de hadde gjort,som jeg bla husker er: sikringene var tatt ut,og gjemt. alle potteplantene sto i alle trinnene oppover,i hver side(ble trangt) og alt bestikket var lagt i poser med vann,og var bånnfrøsent. (før de hadde tatt strømmen) og hele dobbeltsenga var demontert. bruden knakk sammen av fortvilelse,og gråt hele tiden mens de monterte senga...så dette var for drøyt synes jeg..... så dere var heldige...
Blind Gudinne Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 He he, syns sånne ting kan være artige- så lenge det ikke går for langt! En kompis av meg og kona hans kom hjem midt på natta etter bryllupet sitt til ett soverom fullt av ballonger! Kompisene hans hadde fylt hele rommet- gjennom vinduet for å få det skikkelig fullt! De kom seg jo til slutt i seng- bare for å bli vekt grytidlig av diverse vekkerklokker som var gjemt rundt omkring. Snakker vel om en 10-15 stk som var stilt inn til å ringe på forskjellige tidspunkt.
erteposen + 4 Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Bedre enn ei ribba, levende høne i dobbelsenga:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå