Rose69 Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nå gått fra planen om 300ie Puregon + 150 ie Menopur til 300 Gonal-F og 150 Menopur. Dvs. ikke lenger Puregon, men Gonal-F. Har avtalt med Nordica nå....de er ofte så vage synes jeg...det er nesten som det er opp til meg.Og det blir jo litt feil.Man ønsker jo anbefalinger. Sitter her og blir så usikker...hva tror dere?
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hei! Hadde mitt foreløpige første forsøk i okt. 2008, fikk ut 18 egg, 14 befruktet, 7 utviklet til blastocyster. Gikk da på 225IE Menopur, men var på grensen til å bli overstimulert. Dessverre ikke positivt resultat neda, mistet etter første fryseforsøk i januar, så nå til pers igjen i uke 25 hvis alt går bra. Jeg er forresten 38 år. Lykke til!!!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Hm, jeg vet ikke hva som er best, har bare hatt gonal-f på Ullevål. Men på Hausken er jeg satt på 150puregon og 225menopur nå, som visstnok skal være hestekur for halvgamle damer. Så får vi se...
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Mars 2009: Menopur 525 IE: 16 egg ut, 1 befruktet (5-delt) som ble satt inn, negativt. Mai 2009: Puregon 375 IE + Menopur 150 IE: 6 egg ut, 4 befruktet, 2 perfekte inn (4-delt) + 1 perfekt (4-delt) på frys. Jeg er snart 42 somre gammel! :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Hei Rose. Jeg har prøvd både miks med puregon+menopur,bare menopur og gonal-f. Hos Hausken får jeg puregon + menopur som iflg ham gir meg perfekte egg.Hausken sier også at + /- 8 egg er det optimale antallet.Stort flere egg gir ikke nødvendigvis bedre kvalitet.. Leste i et annet innlegg at du har kjøpt feil medisin.Du vil kanskje få problemer med refusjonen der...(?). Jeg hadde uten tvil gått for å bruke den medisinen som var innkjøpt. De sier jo at det er vilkårlig hva de bruker på de offentlige klinikkene, men jeg har intrykk av at Hausken bruker puregon... Lykke til Rose. Når skal du foresten i gang? Hilsen
Rose69 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har igjen snakket med klinikken og jeg har nå sagt til de at jeg går for mix P og M.Ikke Gonal-F. Bare for å ha prøvd det.For det var det jeg opprinnelig ønsket å prøve denne gangen. Har spurt Nordica om Crash IVF kan være noe for meg...hørtes behagelig ut..kort behandling... Ja ja...da får tiden vise.Det skal ikke være lett!!! Tusen takk for svar,jenter!
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Jeg skrev feil. det skal være: Mars 2009: Menopur 525 IE: 6 egg ut, 1 befruktet (5-delt) som ble satt inn, negativt. Mai 2009: Puregon 375 IE + Menopur 150 IE: 6 egg ut, 4 befruktet, 2 perfekte inn (4-delt) + 1 perfekt (4-delt) på frys. Jeg er snart 42 somre gammel! :-)
Poten Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Heia Min beste erfaring var når jeg gikk på denne dosen. 300 IE Gonal-f + 150 IE Menopur Ut 6 egg, 4 befruktet ett 4 delt og tre 6 delt på den 2 dagen. Kort regime. Disse eggene var perfekte i spindelsjekken . Så jeg gå nok tilbake til denne dosen, selv om det ikke førte til grav. den gangen, men de mente jeg hadde en kjemisk grav så det er jo noe. Artig og se så mye forskjellig man går på her inne, selv er jeg 42 år derfor hestedose )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå