Gå til innhold

Gave til barnehagepersonell ved barnehageslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldsten min skal slutte i barnehagen nå til sommeren og i den forbinelse har jeg tenkt at alle personal skal få hver sin rød rose m/ kort av han. Er det en grei gave og gi? Problemet er at nå i de siste mnd har det vært så mange vikarer innom, bør jeg gi til dem også? Men samtidig føler jeg det blir litt feil og gi det samme til en vikar som bare har vært der et par mnd og til de som har vært der alle de 3 åra han har gått i barnehagen. Dette er en privat gårdsbarnehage, bør jeg gi noe til bonden og kona som eier barnehagen også? De er ofte innom i barnehagen, så de kjenner gutten min godt. Blir glad for noen synspunkter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo bare gi en tegning som barnet har tegna til vikarene, og kanskje skrive noen ord til dem, f eks noe barnet har fortalt om dem hjemme.. Det er koselig.

Skrevet

dytter..

Skrevet

Rose m/kort høres fint ut. Vi skal gi en flaske vin til de faste i barnehagen til minsten. (Dropper vikarene.) Mannen min jobber selv i barnehage og sier at de fleste foreldre ikke gir noe, og at alt er koselig. Tror kanskje jeg ville gitt til eierne også, siden de ofte er innom og kjenner gutten din godt.

Skrevet

Vi gir ei rose og et personlig kort til hver av de ansatte (de 4 faste på avdelinga), på kortet har skolestarteren vår tegna - og der det står noen koselige ord til dem. Så gir vi et epletre til barnehagen. Dette er en gave vi vet vil bli satt pris på (flere har gjort det før oss).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...