Ronja65 Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Kjenner jeg blir så ille berørt av den. Mennesker dør jo hele tiden i mange forskjellige katastrofer....Kanskje det er min egen angest for det som kan skje i et fly, høgt oppe i luften? Enda jeg vet at det er det sikkreste transportmiddel som finns. Får besøk av en dame fra Brasil på tirsdag. Hun kom heldigvis med et tidligere fly.
Reveenka Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 jeg har blitt engstelig for å fly eter at jeg fikk barna. Dessuten e det skremmende å VITE så lenge før flyet endelig treffer bakken - i en bilulykke går det jo mye fortere(og det er det jo faktisk en mye høyere risk for å bli utsatt for da, men det hjelper liksom ikke... c",)).
♥Snulder Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Huff ja... så mange mennesker som blir berørt! Både de som er borte... og de som er igjen:=( Jeg sitter og hakker tenner hver gang jeg skal ut og fly... men har jo et valg.... kan bli hjemme eller finne annen tregere transport. Jeg har fortsatt så mye å utrette at jeg sjanser på at jeg holder noen år til!
Gummelillan Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Ja, ikke noe kjekkt å høre om sånt. Håper de finner snarlig ut av hva som gikk galt - slik at man slipper å sitte med en nagende frykt for at det gjentar seg med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå