Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Koster det virkelig 4000 kr over alt??? Tenkte å kjøpe dette til mannen, men fikk litt hakeslepp når jeg spurte etter pris i en butikk som selger sånt. Og dette var jo uten spill også... Noen steder de er litt billigere?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 PS3 er en veldig kraftig maskin. Den er verdt sine 4000 for å si det sånn. Vi har den første versjonen som er reversibel m/60gb hdd osv. Vi vant den men jeg ville gladelig betalt 6000 for den da den var ny - jeg betaler jo mindre for en laptop og laptoper er dårlige. Men se heller sånn på det: Trenger du ps3 - eller kan du klare deg med ps2? Hvilke spill ønsker du å spille på ps3? Det er ikke så mange spill til ps3 som til ps2 og å kjøpe en maskin smo ikke er reversibel til ps1 og psX er jo kjempedumt om man har flere ps2spill å spille enn ps3... :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Vi hadde en ps2 før, men den ble ødelagt. Jeg kan lite om dette og kommer neppe til å bruke den selv, den er i hovedsak til mannen og etterhvert ungene. Ser liksom på den som en spillemaskin og ikke en pc, så var vel derfor jeg reagerte sånn på prisen også :-) Så det går an å spille ps2 spill på en ps3?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 det ER en pc, hehe. Du kan spille PsX(1) og Ps2spill på den ps3en jeg har. Men denne tok de av markedete da den var for dyr for den jevne forbruker. Da jeg var avhengig av dib så dibbet jeg faktisk fra playstation3en min..ehh.. Du kan legge inn bilder og filmer og lagre serier, laste ned serier, etc med Ps3. Det er mye mer enn bare en spillmaskin. Er det noen spill du/dere kunne tenke dere til ps3 da? Det er som jeg skrev over her ikke så mange spill til den, og i alle fall ikke for barn.. kanskje Ratchet&Clank. Jeg ville heller kjøpt en ny ps2 om behovet for ps3 ikke var inntrengede.. :-) hilsen Playstationfanboy
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 En ps3 bruker forøvrig OS ala mac/windows etc og trenger oppdateringer slik som en vanlig pc..hehe
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Ja sånne ting får mannen evt ta seg av, han er "dataekspert", så klarer sikkert å gjøre det som trengs (altså han er utdannet innenfor data, så han kan det virkelig). Er han som har mast som ps3 i evigheter og sier det er bortkastet å kjøpe ps2, jeg har sagt at det kommer ikke på tale å kjøpe en så dyr spillemaskin med det første, vi har nok av andre ting å bruke penger på nå for tiden, så da tenkte jeg at han i hvertfall blir overrasket om jeg gir ham en slik en ;-) Siste han forventer liksom.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Ja, men det er bortkastet å kjøpe de ps3ene som er på markedet nå for de er ikke reversible med ps2. Da må man isåfall ha ps2 OG ps3 for å få spille ps2spill..hehe
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 vi kjøpte en ps3 for litt i overkant av 3000 kroner nå nylig... Det var på Stovner senter, "gameshop"- butikk (Oslo). Husker ikke eksakt pris, men den kostet hvertfall ikke 4000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå