Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Nokon som veit om det er "vanlig"? Etter små "drømmeanfall" som kom eitt eller to om dagen med ca 3mnd mellomrom, kunne mannen min ein morgon fortelle meg at han midt på natta vakna av at eg hadde noko som kan ha vore eit "skikkelig" epilepsianfall, med kramper og pustevansker. Sjølv merka eg ingenting til det, anna enn bittmerker i tunga og litt vått i trusa. Dei tidlegare "drømmeanfalla" har ikkje påverka meg i kvardagen, eg har kunne fortsette med det eg holdt på med, men har ikkje heilt forstått kva folk sa til meg. Desse mindre anfalla har eg hatt dei siste 2-3 åra, men har avskrive dei som resultat av søvnmangel. No må eg vel revurdere... Men er det vanleg å få diagnosen epilepsi 30 år gamal, eller er det meir sannsynleg at det er andre årsaker til anfalla? Dette blei rotete, men er litt rotete i hovudet mitt akkurat no! Håper nokon gidd svare likevel!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hei. Jeg har en søster som har epilipsi .Hun fikk det når hun var 19 år .De vet ikke helt sikkert årsaken til at hun fikk det ,men det kan være pga at hun fikk en fotball i hode som 11 åring eller at hun som 18 åring fikk et stort sjokk eller en kombinasjon av disse 2 tingene . Alle kan få epilipsi ,det kan komme av en hodeskade(slå hodet hardt ,slag ol) eller at man blir utsatt for sjokk .Det ligger latent hos alle uansett alder . Så man kan få det hele livet . Du burde få det sjekket ut .
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Hei, og tusen takk for svar! Eg kan ikkje komme på noko enkelt episode som skulle kunne føre til epilepsi, men veit jo aldri. Har vore hos lege som ville sende meg vidare til nevrolog, men har ikkje komme så langt enda. Har heile livet vore nesten uvanlig frisk, så blir litt satt ut av dette... Om fleire vil dele sine erfaringar hadde det vore fint! HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Mange er født med det.. Jeg fikk mitt første anfall som 10 åring. Nå etter 10 år med undersøkelser og forkjellige medisiner, har legene finni ut at det er en feil oppe i hode mitt, som alltid har vært der. Epilepsi er en veldig vanlig sykdom som veldig mange har, det fins så mange forkjellige "typer" epilepsi. De aller fleste får medisiner som gjør at de ikke får anfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå