Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er "bare" i 6.uke,men har hatt ømme pupper.De har og blitt større og tyngre..,men innimellom synes jeg de IKKE er ømme..

Er trøtt innimellom,plutselig er jeg ikke det osv..

Kvalm ble jeg ikke ved forrige svangerskap,så det venter ikke på,og ikke har jeg snev av det heller..

Tok en test(mest for å se hvor FORT den slo ut),og den ble positiv idet jeg holdt den under urinstrålen.

Leser om at man kommer til tidlig ul,så er det bare en "tom plommesekk"der,eller man ser ikke noe.

Produserer kroppen hcg om det ikke er noe foster??Eller hvis det er dødt?

Har man graviditetssymptomer dersom man altså er befruktet.-men at det stopper opp??

Takker dere kloke damer for svar..litt stresset mamma på snart 38 år..

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kroppen produserer hormonene uansett om fosteranlegg eller ikke, men etterhvert stopper veksten og hormonproduksjonen avtar..... Tror ikke du skal bekymre deg! Du har ømme pupper innimellom og litt tretthet innimellom, og selv uten de symptomene kan alt være helt supert! Det er jo de som faktisk blir MER opplagt og IKKE får ømme pupper engang som føder normale friske barn!!

Er selv gravid i uke 7+4 og har det akkurat som du!! Litt ømme pupper og litt tretthet innimellom..... Har sett hjertet slå to ganger og skal på UL for 3. gang i dag! Håper det slår fortsatt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...