Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Jenta mi på 5 mnd har nå virkelig fått sansen for rulling fra rygg til mage og mage til rygg, så nå rulles det dagen lang. Jeg må nok nå begynne å ha henne under enda strengere oppsikt enn tidligere tror jeg :)

Litt stolt mamma da.. sikkert en liten detalj for alle rundt, men redder dagen min, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er klart at det er moro når de søte små endelig begynner å flytte litt på seg, og ikke bare ligger pal på det samme stedet hele tida=) Det var vel omtrent på den tida der at flisa også virkelig fikk sansen for rulling begge veier, og begynte å rulle seg rundt bortover på gulvet. Nå er hun snart 8 mnd, og det er fortsatt rulling som gjelder, for hvorfor krabbe når man kommer seg så fort avgårde m å rulle?;) Det er utrolig hvor fort hun kommer seg avgårde nå, så må virkelig passe på hyller og blomsterpotter, hvis ikke blir de gjerne "ryddet" litt i av lille flis;)

Gjest Tale30
Skrevet

Hehe, heldigvis går utviklingen gradvis. Her ruller hun i slow motion foreløpig :) Det er greit å kunne omstille seg i et bedagelig tempo ;)

Gjest yrild
Skrevet

He he :-)

Lillemann på 5 1/2 mnd har også helt dilla på rulling nå. Ruller og ruller, vrir hodet i alle retninger for å få med seg alt og spiser på tærne sine. I tillegg er tutekoppen kjempemorsom å holde, bite og suge litt på!

Er så gøy nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...