Gjest Tale30 Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jenta mi på 5 mnd har nå virkelig fått sansen for rulling fra rygg til mage og mage til rygg, så nå rulles det dagen lang. Jeg må nok nå begynne å ha henne under enda strengere oppsikt enn tidligere tror jeg Litt stolt mamma da.. sikkert en liten detalj for alle rundt, men redder dagen min, hehe..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Ja, det er klart at det er moro når de søte små endelig begynner å flytte litt på seg, og ikke bare ligger pal på det samme stedet hele tida=) Det var vel omtrent på den tida der at flisa også virkelig fikk sansen for rulling begge veier, og begynte å rulle seg rundt bortover på gulvet. Nå er hun snart 8 mnd, og det er fortsatt rulling som gjelder, for hvorfor krabbe når man kommer seg så fort avgårde m å rulle? Det er utrolig hvor fort hun kommer seg avgårde nå, så må virkelig passe på hyller og blomsterpotter, hvis ikke blir de gjerne "ryddet" litt i av lille flis;)
Gjest Tale30 Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Hehe, heldigvis går utviklingen gradvis. Her ruller hun i slow motion foreløpig Det er greit å kunne omstille seg i et bedagelig tempo
Gjest yrild Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 He he :-) Lillemann på 5 1/2 mnd har også helt dilla på rulling nå. Ruller og ruller, vrir hodet i alle retninger for å få med seg alt og spiser på tærne sine. I tillegg er tutekoppen kjempemorsom å holde, bite og suge litt på! Er så gøy nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå