Thessa og Bebbis Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Stod i dusjen ista og da merket jeg noe som var på vei ut. En klump med hardt blod og "hvite" slintrer. Ca størrelse med en plomme. Jeg har ikke blødd noe på 3 uker så jeg ble jo litt overrasket! Hva er dette for noe? Kjenner jeg litt murringer i magen også tro? Ja, jeg tror det. Er dette normalt? Beklager detaljer altså ;-P
Babyønske �� Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Spørs om det var sårskorpen etter morkaka som løsnet. Hos meg kom den 7 uker etter fødsel, 1,5 uke etter at renselsen var ferdig. Jeg hadde også svake murringer, og trodde av den grunn at jeg hadde fått igjen mensen. Men det var det nok ikke, for dette er 3 mnd siden og har ikke hatt noe mer blødning siden.
solstråle69 Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Tror det er ganske "normalt". :-) Jeg husker jeg også hadde sånne - og ble litt hysterisk for at morkaka ikke hadde vært "hel". Men gikk helt fint, alt var greit, bare "noe" som måtte ut. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå