Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg veier 80 kg og skal ned til 65. Tar bio drain kur nå for å rense kroppen. Spiser 4 groveknekkebrød med leverpostei og agurk med et glass juice til. etter 2 timer tar jeg ett eple etter 2 timer enten to knekkebrød eller ett eple. etter 2 timer middag spiser samme som de andre bare mindre porsjoner. etter 2 timer en frukt og to timer frukt med skive eller knekkebrød Drikker minimum 1.5 liter vann siden jeg tar biodrain tab sammen med 0.5 l vann. Jeg hopper mye på trampolina sammen med ungene husarbeid og av og til lange gåturer. Lørdagen spiser jeg litt anderledes.er jeg helt på jordet eller tror dere at dette kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Er alt for lite mat, mener jeg. Og alt for mye knekkebrød. Bør erstatte knekkebrødene med en god porsjon salat eller lignende. Du kommer sikkert til gå ned ivekt, men tror ikke det der holder lenge. Skal du leve på knekkebrød og eple resten av livet?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 jeg har ingen problem med det noe av grunnen til at jeg gikk opp i vekt er det at jeg spiste for få måltider og mase snop men nå klarer jeg mye lettere og holde meg borte ifra det.spiser knekkebrød istedenfor skiver.og salat blir jeg lei av
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 For mye karbohydrater, og for lite protein. Spiser du mer proteiner til måltidene dine trenger du ikke spise annenhver time.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Enig, mer protein!!! Og dropp frukten, det er for mye sukker. Ta en tomat, knask sukkererter, selleri osv.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Frukten må droppes?ånei det klarer jeg aldri.er ikke glad i grønnsaker byter av og til ut efrukten med ei gulrot men frukt må jeg ha.kan det ødelegge vektnedgangen min?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Det er altfor mye karbohydrater i forhold til proteiner, og totalt sett er d for lite kalorier. Gå inn på lavkarbo.no eller myrevolution.no eller bare rett og slett søk på -riktig sammensetning av måltider-, så får du mer korrekt svar på hva spise når, og hvor mye.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har gått ned 20 kg med denne menyen 3 timer mellom hvert måltid. Ikke spis mellom måltidene! Frokost: 2 knekkebrød eller 1 skive med magert pålegg lunch: 4 knekkebrød eller 2 skiver med magert pålegg Mellom måltid: 2 knekkebrød eller 1 skive med magert pålegg middag 100 g potet eller ris, 150 g rent kjøtt, masse grønnsaker kvelds: 2 knekkebrød eller 1 skive med magert pålegg Spis grovt brød/knekkebrød (så grovt som du får tak i.) Maks 2 fruk pr dag ca 3dl melk hver dag (kan byttes ut i feks 2 magre youghurter) Spis alt det grønnsaker du vil.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Man bør vel ikke spise for mye frukt om man vil ned i vekt. Det viktigste er som sagt å spise regelmessige måltider og mindre porsjoner. Masse salat kan jo fylle opp i stedet for å spise f.eks masse potet til middag.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Heia hvor lang tid brukte du på å gå ned 20 kg? Magert pålegg,er leverpostei helt fy? liker ikke fisk så makrell i tomat er helt utelukket hva annet anbefaler du?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 PÅ grethe roedes meny skal man ikke ha mer enn 3 fruktposrjoner per dag (i porsjon = 1 eple, 1 banan, en klase druer osv).
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Fra midten av januar til nå ) Jeg spiser vita leverpostei eller mager leverpostei, mager ost, skinke,kyllingpålegg, cottage chees, hamburgerrygg, mye tomat og agurk, banan. Bruk gjerne litt smør (jeg bruker vita smør eller majones sånn at du får i deg litt fett også, men helst ikke til alle måltidene. Styr unna fete oster og brunost.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 16.17 så utrolig flink du har vært;) hvordan gjorde du det med lørdagen hadde du lovlig sprekk da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå