Gå til innhold

Noen som vet når den nye TFK joggster twist blir å få kjøpt i Norge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den finnes på Barnas Hus allerede den, men babybagen, den vendbare har forsinket leveranse, og ryktene sier at den ikke kommer før til høsten..

 

Jeg har kjøpt vogna fra Tyskland, og angrer på at jeg ikke kjøpte den gamle modellen, jeg... Den nye har nemlig kortere rygg og den nye babybagen passer jo til både den nye og den gamle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med sorte hjul og litt rundere kalesje? fant den ikke på siden dems ser du:)

 

Er du ikke fornøyd da eller? baggen er vel så og si lik er den ikke? med integrert myggnetting osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk på barnesikring.no der finner du info :-)

 

Babybagen vet jeg ingenting om, bruner vogna bare som sportsvogn. Men ryggen på den nye vogna er kortere enn den gamle, og jeg synes ikke barnet sitter så bra i den, det er liksom en "dump" til rumpa, og hodet er allerede nesten oppe i kalesjen. Barnet er bare 1 år! Beinplass er det nok av, det er sikkert 15 cm igjen til beina..

 

Kalesjen er god og dekkende for sol og vogna er supersmidig å kjøre, men desverre tror jeg ikke jeg kan ha denne til barnet er tre år.. Dessuten blir den ganske høy sammenslått hvis man ikke tar av hjula, og det gidder man jo ikke sånn til vanlig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo bare så typisk da! Når de endelig kommer en ny modell så er den mindre en den gamle! Var jo nettopp derfor jeg ville ha denne vognen så jeg kunne bruke den i hele vognperioden.

 

Takk for tipset om babyverden.no, der har jeg ikke vært før. Da lurer jeg på om jeg skal kjøpe den gamle modellen jeg rett og slett!

 

Tusen tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes definitivt ikke den nye mmodellen har noe som den gamle ikke har... Det er en åpning under beinstøtta, slik at man lettere skal komme til handlekurven under, men der får man knapt inn en melkekartong, så den har ikke mye for seg..

 

Et annet tips: Kjøp ikke den store fleece/vinterposen, den dekker dårlig opp mot brystet, slutter alt for langt nede, og kan ikke snurpes sammen rundt hodet. Dessuten er fleeceforet inni veldig tynt, slik at det ikke har noe for seg å ta det ut (annet enn for å vaske det), posen blir like varm for vinterforet sitter fremdeles fast i posen..

 

Alexi.no har igjen beintrekk av den gamle typen som passer til vogna, hvis du føler du trenger noe som holder poser/dyner på plass eller bare som vindtrekk til beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...