temine Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Er det vanlig at de søte små får det ved tannfrembrudd? Tydelig t han strever veldig med denne tanna. Det hav vært hull i tannkjøttet lengen, først i dag tanna såvidt kjennes. Og da har kinnet på den siden blitt sånn. Flere?
blomstre Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Stakkars liten. Tenkte med en gang tannverk når jeg leste overskriften... Hvis det har vært hull i tannkjøttet så kan det jo ha kommet noe inn og forårsaken en betennelse i det? Ville ha sjekka det.
temine Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Tror ikke det har kommet noe inn. Han har strevd lenge lenge med denne tanna, har vært hull i tannkjøttet en dag, så har hullet vært helt igjenhovnet neste dag, så kom hullet frem igjen dagen etter igjen osv osv. Er ikke ille hovent og rødt på tannkjøttet, bare kinnet som er slik. Tenker at tannkjøttet burde vært værst om det skulle ha vært en infeksjon?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Ifølge mamma å "alle andre" e hovent rødt kinn liksom TEGNET på at tanna kommer :-P Gutten min har hadd rødt kinn flere ganga, å uhoverlig ondt virke d som... men ingen tann enda :-P Bestemora mi brukte si at om han tar ei skeij å banke lett mot gomman, kan man høre om den treffe tanna som står dær. Om man høre den, kommer tanna snart ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Jeg tror også at det ville vært tannkjøttet som var mest hovent ved en evt infeksjon, ikke kinnet... Flisa er også rød på det ene kinnet idag, og strever fælt med den 8. tanna si akkurat nå. Så meget mulig at det har en sammenheng! (har jo også lest flere innlegg her inne om det samme tidligere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå