Gå til innhold

Nutrilette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det helt meningsløst å bruke nutrilette når man spiser usunt utenom og ikke trener eller beveger seg spesielt mye? Eller vil det selv da ha en funksjon?

Bare lurer jeg da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nutrilett fungerer ikke som noe spesielt annet enn mellommåltid.

En nutrilett bar inneholder like mye næring som to brødskiver med smør og ost.. Det sier jo litt. Kan likesågodt spise vanlig mat da, eller? Men jeg mener at dersom man har dårlig tid og bare skal sluke måltidet eller evt ikke har tid til å spise, kan man godt knaske Nutrilett.

Hold deg til sunn kost, og masse vann og mosjon, så er det bedre for deg.

Skrevet

Er ikke meg selv det er snakk om...:)

HI

Skrevet

Det er forskjell på å gå på nutrilett og å bytte ut måltider med den.

Om man kun drikker/spiser nutrilett, går man raskt ned, men også raskt opp igjen når man slutter..

MEN om man drikker/spiser nutrilett istedenfor ett og annet kalorifullt måltid, en eller to g om dagen, og klarer å holde seg til det, så går man sakte men sikkert ned, og man kan gjerne fortsette med den vanen hele livet for den saks skyld. En nutrilett shake inneholder rundt 100 kalorier, og inneholder de næringsstoffer kroppen trenger. Det er faktisk ikke usunt å bytte ut ett og annet måltid med dette, og ikke ødeleggende. Det som er ødeleggende er å bare holde seg til nutrilett for en liten periode, fordi man da går opp igjen når man slutter.

Spiser man en nutrilettbar istedenfor en melkesjokolade om man har det for vane, så lønner det seg å legge om til nutrilett. Brødskiver med ost døyver ikke søtsuget på samme måte, dermed er barene et meget godt substitutt for sjokoladesug, da det er mer enn bare to skiver med ost i en melkesjokolade!

Skrevet

Jeg spiser Nutrilett bar vis jeg skal ha i meg noe raskt,også spiser jeg det for å dekke søtsug behovet mitt,i steden for å spise en sjokolade..Er nermest sagt avhengig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...