Mors lille Ole Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nå vært på to ultralyder p.g.a. en liten blødning. Først på sykehuset hvor de tok utvendig ultralyd. Da kunne vi klart se et hjerte som banket og konturer av hode, rompe, armer og bein. I dag, tre dager senere, var jeg hos gynekologen min. Hun ville ta innvendig, siden jeg ikke var så langt på vei. Er 10+3. Det jeg i dag så var en toltalt annerledes opplevelse. Kunne tydelig se både fingre og tær, og etter at hun klarte å vekke den lille spira, sprellet den som besatt. Jeg ble helt satt ut og gledestårene rant i strie strømmer. Nå gikk det virkelig opp for meg at det faktisk vokser et levende mennesker der inne!!! Så jeg anbefaler dere på det sterkeste å be om innvendig ultralyd hvis dere har mulighet til det. Det er en opplevelse jeg unner dere alle. Lykke til videre alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå