Punny Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Har 20 min i dag etter jobb for å finne en gave. Rundt 300 kr. Han har värt superinteressert i dinosauruser i lang tid (vil ikke gi noe slikt nå, han har nok )Noen som har forslag?
*Rutletutt* Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Min fire-åring er veldig glad i små-lego, alt som har med Spiderman å gjøre, biler i alle utgaver og fasonger, puslespill og plastelina.
Piipii Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Er jo masse artige uteleker å få kjøpt. Hva med sparkesykkel, ligger på rundt 299 de:) Eller lego, playmo, snekkerting, bilbane, bøker, spill, badeleker.... Hmmm kom ikke på mere sånn i farten jeg
Punny Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Sparkesykkel höres jo supergöy ut lurer på om mammaen og pappaen liker at han får en sånn... hva tror dere?
alvis Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Vi skal kjøpe en sparkesykkel til vår gutt som blir 4 år nå i juni. Jeg syns det er en superfin gave og vet han kommer å bli kjempeglad:)
*Rutletutt* Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Vå gutt digger sin sparkesykkel i hverfall:o) Med mindre han har det, så vil jo det være en super gave:o)
Piipii Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Jenta vår fikk det når hun ble 4 nå og den falt ihvertfall veldig i smak. Du får den j i mange varianter, to hjul forran, to hjul bak, et hjul forran og et hjul bak. Jenta våres fikk først en med to store hjul bak når hun var 3 år for å lærelitt og nå når hun ble 4 fikk hun med to små hjul bak og det var veldig stas:) Ser ikke at det kan være noe problem for foreldrene om han får det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå